Gjest Gjest Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 25 år gammel mann som ønsker å fri til min kjæreste på 19 år. Vi har vert sammen i tre år. Vi har begge det bra sammen og har bodd sammen i to år. Jeg har merket at forholdet har startet å bli ganske mer intenst enn det var det første året da vi ble sammen. Jeg føler meg klar for å gifte meg, og få barn (noe hun har meget lyst til også). Jeg er utdannet, har jobb, og ser for meg et bryllup med mange gjester. Men det kan jo ikke utføres uten en brud Jeg tror at det store med å gifte seg må være at det er det nærmeste man kommer til å faktisk bli "et" på en måte, og dele livet sammen i tykt og tynt. Det å få barn tror jeg er det nærmeste to personer kommer til å bli "et" med begge som tilskuere til noe som utvikler seg. ja nok om det.. Har noen en ide på hvordan jeg kan overaske henne? I hvilken omgivelser ville dere jenter lik at gutten fridde til dere?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Du er klar, du har lyst og du har jobb og ferdig utdanning. Og kanskje du har levd og opplevd mer enn henne, som faktisk bare er 19 år? Jeg vet at da jeg var 19 trengte jeg å bo alene, surre litt rundt og finne meg selv. Det er sikkert ulikt for alle, men ville ikke presset henne inn i noe bare fordi du er klar. Drøy barneplanene, det har dere god tid til uansett
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Yup. Kjæresten min fridde til meg da jeg var nitten også. Fikk noia og flytta til utlandet...
Gjest And Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Du er klar, du har lyst og du har jobb og ferdig utdanning. Og kanskje du har levd og opplevd mer enn henne, som faktisk bare er 19 år? Jeg vet at da jeg var 19 trengte jeg å bo alene, surre litt rundt og finne meg selv. Det er sikkert ulikt for alle, men ville ikke presset henne inn i noe bare fordi du er klar. Drøy barneplanene, det har dere god tid til uansett presse henne? hun kan jo bare si nei, så kan han prøve igjen en annen gang. Jeg kunne tenkt meg at min kjæreste fridde til meg om sommeren i midnattssol! :D <3 <3 Hadde vert skjønt, men da i den situasjonen at det er (som er svært skjeden....) lite mygg ute...
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 presse henne? hun kan jo bare si nei, så kan han prøve igjen en annen gang. Jeg kunne tenkt meg at min kjæreste fridde til meg om sommeren i midnattssol! :D <3 <3 Hadde vert skjønt, men da i den situasjonen at det er (som er svært skjeden....) lite mygg ute... Jeg må jo si at et avslag på et frieri er tilnærmet det samme som å slå opp jeg. Synes ikke at ts skal fri til 19-åringen uten at hun har hintet om at hun er klar.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Jeg er en av disse rare personene som ville regnet med at hun var klar for giftemål hvis hun var klar for barn... :klø:
Gjest And Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Jeg må jo si at et avslag på et frieri er tilnærmet det samme som å slå opp jeg. Interessant, men kanskje måten man sier nei på, eller "ikke helt klar alikevel" kan hindre akkurat det?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Jeg er en av disse rare personene som ville regnet med at hun var klar for giftemål hvis hun var klar for barn... :klø: Samme her, barn er jo mye mer bindende enn giftemål. Kan ikke gi noen tips på hvordan eller hvor fri, da jeg ikke eier et eneste romantisk bein i kroppen. Om dere føler dere klar er det bre å kjøre på, verste som kan skje er at hun sier nei eller at det ender i skilsmisse etter noen år. Livet går uansett videre, dere finner noen ny...bla bla. Kjør på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå