Gå til innhold

Easy Life- noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom snublet over nettsiden om Easy Life ( www.easylife.no) og dette høres jo fint ut men må innrømme at jeg er skeptisk. Konseptet virker gjennomtenkt og grundig, man skal ha både mental og fysisk trening, veiledning om kosthold, gruppetimer osv. er det noen her som har vært gjennom programmet og kan bekrefte at det funker? :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg kom snublet over nettsiden om Easy Life ( www.easylife.no) og dette høres jo fint ut men må innrømme at jeg er skeptisk. Konseptet virker gjennomtenkt og grundig, man skal ha både mental og fysisk trening, veiledning om kosthold, gruppetimer osv. er det noen her som har vært gjennom programmet og kan bekrefte at det funker? :lete:

Hva gjør deg skeptisk? For meg virker dette som et gjennomtenkt program. Prisen på de lokale her var ikke avskrekkende når man tenker på at det er kostholdsveiledning og treningsinstruks med i prisen.

Det er et treningssenter med et utvidet tilbud innen kosthold og ikke noe hokus pokus involvert! :)

Skrevet

jeg er kanskje skeptisk av natur og dermed ikke så lett å få med på "flotte tilbud".jeg har vært støttemedlem på elixia og div. andre steder + erfaring med slankekurer hvor man ikke alltid får det som loves. derfor er jeg skeptisk. men det er egentlig ikke poenget. jeg ville bare, som sagt, vite om noen har vært gjennom et slikt program før og hvordan det var. jeg vet at det er mange som har delt sine erfaringer på selve nettsiden på easy life men såklart plukker de ut de beste for reklame.

Skrevet

jeg er kanskje skeptisk av natur og dermed ikke så lett å få med på "flotte tilbud".jeg har vært støttemedlem på elixia og div. andre steder + erfaring med slankekurer hvor man ikke alltid får det som loves. derfor er jeg skeptisk. men det er egentlig ikke poenget. jeg ville bare, som sagt, vite om noen har vært gjennom et slikt program før og hvordan det var. jeg vet at det er mange som har delt sine erfaringer på selve nettsiden på easy life men såklart plukker de ut de beste for reklame.

Easy life er ett livstilsendrings opplegg, og gjør du som din instruktør sier, OG du fortsetter med det resten av livet, da VIL du garantert gå ned. Men du må være klar for det, ha tro på at du klarer det, og da vil du lykkes :) Jeg vet om mange som har lykkes, men de som klarer seg best er de som gjennomfører, kommer på alle kurskvelder og TRENER utenom! Easy life er ikke bare endring av kost, men også fysisk aktivitet! Lykke til!

Skrevet

takk for svar :) jeg er ute etter endringer som varer og er klar over at dette er noe man skal være villig til å gjøre livet ut, ikke bare to uker før bikinisesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...