Pupsilure Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Vi vurderer å kjøpe en ny overmadrass. Helst tempur, men det er jo så forferdelig dyrt. Har sett at det finnes endel etterligninger også. Er det noen som har erfaringer? Eventuelt om man kan få tak i litt billigere tempurmadrasser i sverige? Og er det verdt pengene? Har aldri sovet på en før, men ligger på det når jeg er hos fysioterapeuten, og det er jo helt fantastisk! Tenker at jeg trenger det spesielt nå som jeg sliter med bekkenløsning. Og vi har lenge trengt en ny overmadrass uansett. Vi har hodeputer i tempur-etterligning, som vi har brukt i noen år nå, og er kjempefornøyd med de
Pupsilure Skrevet 4. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. april 2010 Nå har jeg faktisk bestilt en overmadrass fra viscostar! Håper den kommer fort, og at den er god
ism85 Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Har lest et sted at tempur kan være direkte farlig for ryggen din. sto noe alla du trenger å bevege deg mens du sover, dette får du ikke til med tempurmadrass. de kan hjelpe folk med problemer men også gi problemer til friske. fant selvfølgelig ikke linken nå men kanskje verdt å sjekke ut. Du har jo returrett på evt nettkjøp
Pupsilure Skrevet 5. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2010 Takk for tipset! Jeg har googlet masse nå, men klarer ikke å finne noe info om det du sier Tror uansett at vi beholder den, da jeg vet om svært mange som er veldig fornøyde med den Gleder meg til å teste den ut selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå