Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere damer om sminke på menn? Går greit så lenge det ikke blir for mye av det gode, eller?

Har noen gyselige kviser og mørke ringer under øynene som jeg tenkte å dekke til. Har null peiling på sminke så jeg hadde satt stor pris på det hvis noen har forslag til produkter som passer til dette. Gjerne med link til nettbutikk siden jeg som gutt føler meg litt ukomfortabel med å shoppe i parfymerier...

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Denne er fantastisk for mørke ringer under øynene.

På denne siden er det mye billigere enn i norske butikker, samt gratis frakt :)

Produkter for å dekke kviser har jeg ikke så mye erfaring med, så der får du høre på svar fra noen andre :)

Skrevet

Hei

Jeg jobber i hudpleie salong, og det som er perfekt på store kviser eller ujevnheter er glo minerals camuflage concealer

fåes til en ganske grei pris på prettyskin4less

her kan du også velge hvilken farge du trenger. er du veldig lys i huden ville jeg gått for denne fargen i "beige"

den er også super til mørke ringer under øynene

når du påfører så trenger du bare bittelitt, og du "dabber" det på og legger mest helt innerst i øyekroken

lykke til:)

Gjest Stavangermamma78
Skrevet (endret)

Kjæresten min bruker det når han får kviser, og det gjør meg ingenting. Men du må være sikker på at det ser naturlig ut, så for å være helt sikker på at det ikke blir seendes feil ut ville jeg nok tøffet meg opp og dratt til et parfymeri...

Endret av Stavangermamma78
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fleste folk som jobber på parfymerier er inkompitente og prøver bare å prakke på deg mest mulig produkter. Men å be om prøver, eller teste produktene der selv er smart. Bare ikke tro 100% på de damene.

Gjest Stavangermamma78
Skrevet

Det vil jeg ikke si... Det finnes både de som kan mye og de som kan svært lite i alle yrker, og det gjelder disse sminkedamene på parfymerier og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...