Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Er det andre som har problemer med å vise programmene på nrks nett tv? Hos meg står det "buffring", men programmene begynner aldri.
LukaFrost Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg sliter tidvis. I går lugga det veldig. Jeg får også bare til å se på NRK i Opera. Andre browsere går ikke.
alCaldazar Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Sliter også, mend et går på et vis. Har ingenting med forbindelsen min å gjøre; etter noen minutter begynner bildet å hakke pga. en programmeringsfeil i avspilleren til NRK; da kan det hjelpe å lukke nettleseren og starte pånytt (eller laste nettsida pånytt), og spole frem til der man var. Det går også an å klikke Innstillinger og velge den andre typen avspiller (Silverlight/windows media player) og håpe at det fungerer bedre.
lilleGrethe Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Jeg er i utlandet, og jeg tror NRK har noe imot det, for det er ofte jeg får ganske dårlig hastighet på nedlastningen. Men funker Opera bedre altså? Jeg har prøvd både IE8 og Firefox, og det funker noen ganger og andre ganger ikke.
Modic Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg er i utlandet, og jeg tror NRK har noe imot det, for det er ofte jeg får ganske dårlig hastighet på nedlastningen. Men funker Opera bedre altså? Jeg har prøvd både IE8 og Firefox, og det funker noen ganger og andre ganger ikke. Jeg får ikke sett på NRK nett-tv med Google Chrome i dag, i alle fall. Har funket fint tidligere. Klarer 10-15 minutter av et program, før det er stopp.
lilleGrethe Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Problemet mitt er at det aldri begynner. Hvis det først funker, så får jeg hele programmet uten problemer. Men jeg har hatt mest problemer med populære programmer, som f.eks. hjernevask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå