Tiarra Skrevet 4. april 2010 #1 Del Skrevet 4. april 2010 I går sjekket jeg profilen min på datingssiden. Det var ikke nye meldinger, men da jeg våknet i dag og sjekket igjen var det 3-4 mailer. Blant de var det en fra en mann som fascinerer meg. Han er litt eldre enn meg har to barn som meg (jeg vet det kan være et problem hvis ting blir seriøst mellom oss) bor utenbys. Men mailene hans (både svarene og de han sender ellers, er vel tilsammen 4 nå) + profilen og bildet hans tiltrekker meg noe så utrolig. Han virker smart, balansert og mange av de tingene jeg ønsker at en kjæreste skal være. Jeg har vært bort i én mann som var sånn før, men han var ikke så god i senga. Og han viste seg til å være en dritsekk i etterkant også. Jeg er bare så betatt av denne personen jeg knapt vekslet e-poster med :rødme: Jeg fikk bare lyst til å dele opplevelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. april 2010 #2 Del Skrevet 4. april 2010 I går sjekket jeg profilen min på datingssiden. Det var ikke nye meldinger, men da jeg våknet i dag og sjekket igjen var det 3-4 mailer. Blant de var det en fra en mann som fascinerer meg. Han er litt eldre enn meg har to barn som meg (jeg vet det kan være et problem hvis ting blir seriøst mellom oss) bor utenbys. Men mailene hans (både svarene og de han sender ellers, er vel tilsammen 4 nå) + profilen og bildet hans tiltrekker meg noe så utrolig. Han virker smart, balansert og mange av de tingene jeg ønsker at en kjæreste skal være. Jeg har vært bort i én mann som var sånn før, men han var ikke så god i senga. Og han viste seg til å være en dritsekk i etterkant også. Jeg er bare så betatt av denne personen jeg knapt vekslet e-poster med :rødme: Jeg fikk bare lyst til å dele opplevelsen Vel, hvis du ga ham inntrykket av at han ikke var god nok i senga, så er det kanskje ikke så veldig rart at han ble en drittsekk etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 4. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 4. april 2010 Vel, hvis du ga ham inntrykket av at han ikke var god nok i senga, så er det kanskje ikke så veldig rart at han ble en drittsekk etterpå? Jeg ga ikke utrykk for at han var dårlig i senga. Vi holdte kontakt i 2 år. Begge hadde fått seg kjæreste og sånt. Men han sier at han er ulykkelig i forholdet. Og har om dagen ville han være utro mot samboeren med meg. Er det jeg mener med at han viste seg for å være drittsekk! Denne delen av innlegget var ikke viktig. Trakk inn denne mannen fordi jeg er litt bekymret at han førstenevnte ikke er så god som han gir seg ut til å være nå Må også nevne at jeg ga opp på nettdating, men at noen menn er bare så verdt forsøket Noen som har gode erfaringer med nettdating som vil dele det med meg? Og eventuelt tips til hvordan gå fram? Selv bruker jeg "være så naturlig og seg selv-strategien" , men av og til må man kanskje følge spillereglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. april 2010 #4 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg ga ikke utrykk for at han var dårlig i senga. Vi holdte kontakt i 2 år. Begge hadde fått seg kjæreste og sånt. Men han sier at han er ulykkelig i forholdet. Og har om dagen ville han være utro mot samboeren med meg. Er det jeg mener med at han viste seg for å være drittsekk! Greit, da er han en drittsekk, men hvorfor dere beholdt kontakten i 2 år er meg helt ubegripelig. Denne delen av innlegget var ikke viktig. Trakk inn denne mannen fordi jeg er litt bekymret at han førstenevnte ikke er så god som han gir seg ut til å være nå Ja, det må jo han bevise overfor deg først. Må også nevne at jeg ga opp på nettdating, men at noen menn er bare så verdt forsøket Noen som har gode erfaringer med nettdating som vil dele det med meg? Og eventuelt tips til hvordan gå fram? Selv bruker jeg "være så naturlig og seg selv-strategien" , men av og til må man kanskje følge spillereglene? Ta det med ro og bli bedre kjente. Det første dere gjør behøver ikke være å hoppe oppi senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 4. april 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 4. april 2010 Greit, da er han en drittsekk, men hvorfor dere beholdt kontakten i 2 år er meg helt ubegripelig. Var fordi jeg aldri hadde slettet nummeret hans. Og vi kunne ønske hverandre gud jul og godt nyttår i tillegg til at vi chattet på msn inni mellom hvis begge var online samtidig. Ja, det må jo han bevise overfor deg først. Ja, det må han nok Ta det med ro og bli bedre kjente. Det første dere gjør behøver ikke være å hoppe oppi senga. Det var det første jeg tenkte at jeg ikke skulle gjøre Må nok være litt tålmodig, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. april 2010 #6 Del Skrevet 4. april 2010 Det var det første jeg tenkte at jeg ikke skulle gjøre Må nok være litt tålmodig, hehe... Smart! Var fordi jeg aldri hadde slettet nummeret hans. Og vi kunne ønske hverandre gud jul og godt nyttår i tillegg til at vi chattet på msn inni mellom hvis begge var online samtidig. Men dette var ikke smart! Ekser må man kutte helt ut og bryte all kontakt med fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå