Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å reise til USA 2.året på videregående, og gå da "senior year" på high school der. Er det noen som har gjort dette, og isåfall har noen historier å komme med? Er det vanskelig å være vekke fra familie og slikt?

Blir takknemlig for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest litt på internett, og om du søker på google, så finner du mange blogger og historier!! . men må regne med at det er litt aha opplevelser også...

Har ingen erfaringer med dette selv (er for gammel blæh) men hjemlengsel kommer du garantert til og få, sånn er det oftest;/

men da er det greit og ha noen hjemme og ringe til/sende mail/mld til og få noen ord til bake så bruker det og gå greit=) synes du er tøff jeg som vurderer dette;)

ikke alle som er det:P

Skrevet

Jeg har vært på dette gjennom organisasjonen AFS! anbefaller det på det sterkeste! bare positive opplevelser, men litt hjemmelengsel må man regne med ;D

Ta kontakt med en av organisasjonene og du får masse svar! :)

Gjest Nabojenta
Skrevet

Vet ikke helt om det er lov å linke til blogger eller ikke her men denne bloggen leser jeg i hvertfall. Handler om ei som er utveklingsstudent i Las Vegas. Hun vet sikkert mye.

Skrevet

Anonymbruker: Takk for linken :)

Er det noen som vet hvor mye det koster, og hvor mye det eventuelt er mulig å dekke med et stipend?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Anonymbruker: Takk for linken :)

Er det noen som vet hvor mye det koster, og hvor mye det eventuelt er mulig å dekke med et stipend?

Tror det koster rundt 50-60.000, men min venninne fikk alt dekket av stipend.

Skrevet

Tror det koster rundt 50-60.000, men min venninne fikk alt dekket av stipend.

vet du hvilket "byrå" hun brukte? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...