nina1 Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Jeg har kommet i kontakt med en mann på sukker.no, vi har pratet endel der og sendt litt sms, men det er ganske nytt enda. Vi ønsker begge å møtes om ikke så lenge, for å se om dette kan være noe. Jeg bor i nord og han ganske langt sør, så her er det ikke snakk om en rask kaffe Jeg har bare sett et bilde av han og vil gjerne se litt flere, ikke det at utseende har alt å si men syns det kan være greit å danne seg et inntrykk. Men hvordan kan jeg få til dette uten å virke overfladisk? noe jeg sikkert gjør nå også :rødme: Har møtt en mann på nettet en gang før og kan vel si jeg har dårlig erfaring.... Ideer noen?
finkel Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Det enkleste er vel bare å spørre? Vil tro at begge er nysgjerrige på å se flere bilder for å danne et inntrykk av hverandre.
Steinar40 Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Du kommer aldri til å få skikkelig inntrykk av ham bare ved å se på bilder. Og det får ikke han av deg heller. Det beste er å bruke web-cam.
Tiarra Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg har kommet i kontakt med en mann på sukker.no, vi har pratet endel der og sendt litt sms, men det er ganske nytt enda. Vi ønsker begge å møtes om ikke så lenge, for å se om dette kan være noe. Jeg bor i nord og han ganske langt sør, så her er det ikke snakk om en rask kaffe Jeg har bare sett et bilde av han og vil gjerne se litt flere, ikke det at utseende har alt å si men syns det kan være greit å danne seg et inntrykk. Men hvordan kan jeg få til dette uten å virke overfladisk? noe jeg sikkert gjør nå også :rødme: Har møtt en mann på nettet en gang før og kan vel si jeg har dårlig erfaring.... Ideer noen? Opplevde det samme. Bare spurte han rett ut om han kunne legge ut flere bilder av seg selv. Han sa at han ikke likte å legge ut bilder på offentlige nettsteder, men at han gjerne kunne vise meg om jeg la han til på msn. En annen bare la ut bildet for meg, for å så slette det igjen. Så det beste er bare å spørre han direkte. Synes ikke det er overfladisk, jeg. For det er eneste alternativet for personlig møte.
Tiarra Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Selvfølgelig er webkamera også alternativ, men bilde er kanskje lettere å spørre om?
nina1 Skrevet 4. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2010 (endret) Hadde håpet at jeg kunne unngå å spørre direkte, for at det ikke skulle virke teit, men mulig det ikke er noen vei utenom. Har litt inntrykk av at han ikke er så opptatt av dette med bilder. Tenkte å kanskje spørre om han er på facebook, der er det flere bilder av meg og kanskje av han også, men det er kanskje litt tidlig? er jo veldig forskjell fra person til person hvor personlig facebook profilen er Endret 4. april 2010 av nina1
Tiarra Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Personlig legger jeg ikke til folk jeg ikke kjenner til facebook. Men hva dater angår, så veneter jeg til jeg har gått flere dater med og tror at det kan være noe mer mellom oss. Men ikke alle har mange bilder på face Han jeg holdt på med sist, hadde bare et bilde i tillegg til profilbildet. Hvor lenge har dere chattet?
nina1 Skrevet 4. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2010 Vi har bare hatt kontakt i 2 uker, så er jo veldig nytt, men liker veldig godt det lille jeg vet til nå Sant det er jo ikke alle som har bilde på face i det hele tatt, så ikke sikkert det hadde vært noen hjelp i det
Tiarra Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Vi har bare hatt kontakt i 2 uker, så er jo veldig nytt, men liker veldig godt det lille jeg vet til nå ok. Hvis han virker interessant nok uten mage bilder og dere har hatt kontakt i bare to uker, synes jeg at du bør avvente med spørsmål om bilder. Dere skal jo også treffes snart, så bilder blir unødvendig når dere gjør:) Lykke til og kos deg
Sunniva81 Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Jeg har kommet i kontakt med en mann på sukker.no, vi har pratet endel der og sendt litt sms, men det er ganske nytt enda. Vi ønsker begge å møtes om ikke så lenge, for å se om dette kan være noe. Jeg bor i nord og han ganske langt sør, så her er det ikke snakk om en rask kaffe Jeg har bare sett et bilde av han og vil gjerne se litt flere, ikke det at utseende har alt å si men syns det kan være greit å danne seg et inntrykk. Men hvordan kan jeg få til dette uten å virke overfladisk? noe jeg sikkert gjør nå også :rødme: Har møtt en mann på nettet en gang før og kan vel si jeg har dårlig erfaring.... Ideer noen? Det er vel bare å spørre vel?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Jeg har bare sett et bilde av han og vil gjerne se litt flere, ikke det at utseende har alt å si men syns det kan være greit å danne seg et inntrykk. Men hvordan kan jeg få til dette uten å virke overfladisk? noe jeg sikkert gjør nå også :rødme: Har møtt en mann på nettet en gang før og kan vel si jeg har dårlig erfaring.... Det er ikke så lett uten å virke overfladisk, for det er jo strengt tatt det det er. Hvorfor er det så viktig hvordan han ser ut? Den mannen du møtte forrige gang, ble det en dårlig erfaring fordi han ikke var grei? Eller var det utseendet som skuffet?
Grace:-) Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 Bilder er jo ofte litt misvisende, webcam vil gi deg et mer riktig bilde av hvordan personen ser ut i øyeblikket, i tillegg til at du får med deg ansiktsuttrykk, og et mer levende bilde av hvordan personen fremstår...i tillegg til at du ser at personen på bildet stemmer med personen på webcam.....ja, det ER mye rart på nett, og man vet aldri hvem man møter....
MissStiles Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 Jeg møter aldri noen fra nettet før jeg har sett bilde og snakket med personen på tlf. Da får jeg på en måte et inntrykk av personen og føler meg litt mer trygg. Bare møtt en fyr som ikke bodde i samme by som meg. Vi snakket sammen en stund før vi bestemte oss for å møtes. Han valgte å komme til meg. Satte pris på det siden jeg helst ikke ville reise dit han bodde. Ikke kjent der i det hele tatt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #14 Skrevet 5. april 2010 Jeg møter aldri noen uten å legge de til på face først. Det virker jo ikke så overfladisk å legge til noen på face. Selv om han skjønner at du er ute etter å se flere bilder, er han sikkert like nysgjerrig, så det er ikke noe farlig å spørre om.
Neshorn Skrevet 5. april 2010 #15 Skrevet 5. april 2010 For all del, spør! Det er ikke overfladisk overhode, utseende er jo en del av pakken man blir/er interessert i. Alle jeg har hatt noe på gang med på nett har spurt etter bilder. Dette på tross av at jeg har rundt 20 på nettdating-profilen min og langt over tusen på Face. Å være interessert i utseende er bare et godt tegn spør du meg:) Å legge til på Face virker helt ok, jeg hadde aldri møtt noen uten å sjekket Face-en deres først. Spes. mtp at dere bor langt unna, så burde du sjekket ut flere bilder før møtet. Både for å få et bedre helhetsinntrykk og for å kunne trekke deg unna før møtet om utseende er veldig skuffende ift hva du trodde utifra det ene bildet. Lykke til
kristian82 Skrevet 7. april 2010 #16 Skrevet 7. april 2010 Jeg har kommet i kontakt med en mann på sukker.no, vi har pratet endel der og sendt litt sms, men det er ganske nytt enda. Vi ønsker begge å møtes om ikke så lenge, for å se om dette kan være noe. Jeg bor i nord og han ganske langt sør, så her er det ikke snakk om en rask kaffe Jeg har bare sett et bilde av han og vil gjerne se litt flere, ikke det at utseende har alt å si men syns det kan være greit å danne seg et inntrykk. Men hvordan kan jeg få til dette uten å virke overfladisk? noe jeg sikkert gjør nå også :rødme: Har møtt en mann på nettet en gang før og kan vel si jeg har dårlig erfaring.... Ideer noen? Du har jo ikke noe interesse av å møte han om det 1-ene bildet han har vist er 10 år gammelt og 30 kg siden. Si "få se flere bilder"...enda bedre, sett på cam. Overfladisk? Skjerp deg.
Facepainter Skrevet 9. april 2010 #17 Skrevet 9. april 2010 Si det som det er, at du liker ham, er nysgjerrig og gjerne vil se flere bilder.. skjønner ikke helt problemet. Ingen blir vel sett på som overfladiske av den grunn.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. april 2010 #18 Skrevet 9. april 2010 Send ham flere bilder av deg selv. Så spør du om han vil sende flere av seg selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå