Gjest LittleMe85 Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Hei. I forbindelse med bryllupet vårt så hadde jeg tenkt å lage et bordhefte som ligger under tallerkenen eller noe til hver gjest. Det skal inneholde litt om gjestene, sanger etc. Det jeg lurer på er om noen har noen forslag til hva jeg kan skrive om hver gjest? Holder det med om de er min tante, onkel etc eller hva mer kan jeg ha med?
Frøken Mitzi Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Ja, det er absolutt nok å skrive tante brud, kompis brudgom, felles kompis osv.
finkel Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Jeg synes det holder med å skrive kona til søskenbarnet og barna til de osv. Gjør det enkelt å holde oversikten, ikke alltid alle kjenner hverandre i et bryllup. Kjempelurt at du gjør det!
sofie777 Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 (endret) I det siste bryllupet jeg var i, fortalte brudeparet dette om sine respektive familie og venner mens de gikk rundt bordet og la en hånd på skulderen til hver enkelt. Dette var veldig greit, siden hver og en fikk lite snakketid med brudeparet i løpet av kvelden. Da følte hver enkelt seg sett og velkommen. Anbefaler dette. Det var kun sangene som sto i et hefte under fatet. Må legge til: De sa også en enkel, litt artig setning om hver enkelt når de gikk forbi (de hadde jukselapper). Endret 4. april 2010 av sofie777
lilleGrethe Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Vi kommer til å ha liste over gjestene med en kort kommentar ala brudens tante, brudgommens venn. For ektefeller/kjærester av gjestene skriver vi Annas kone, Geirs kjæreste osv.
LilleVillemo Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Så smart. Det hadde jeg satt pris på hvis jeg var gjest!
Sunshine Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 (endret) Jeg har tenkt litt på det, men jeg må innrømme at det har hatt svært liten funksjon i de bryllupene jeg har vært i. Man leser om de man sitter ved siden av, men det snakker man om i løpet av middagen uansett. Det som har gjort mest inntrykk var i et bryllup der brudgommens bror og kone gikk rundt og presenterte gjestene og sa en morsom setning om noen av dem. Jeg må se litt hvordan vi velger å gjøre det. Endret 5. april 2010 av Sunshine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå