Gå til innhold

Krystal perler for fest kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil sy en selskaps kjole pyntet med krystal/ strass perler ( rundt halsen f.eks) men finner ikke det på nettbutikker. Ser kun perler som man kan lage smykker av ikke med hull fra begge sider.

Vil være stor takknemlig for tips, gjerne utenlandske nettbutikker som selger sånne ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha perler finnes det jo mange nettbutikker som selger vanlige Swarovski-perler sånn som dette eller dette. Sistnevnte har også såkalte hotfix flatbacks som man kan smelte på stoffet.

Håper dette hjelper!

Skrevet

Hvis du vil ha perler finnes det jo mange nettbutikker som selger vanlige Swarovski-perler sånn som dette eller dette. Sistnevnte har også såkalte hotfix flatbacks som man kan smelte på stoffet.

Håper dette hjelper!

Tusen hjertelig takk for svar lilleGrethe :) Det var en god del ting der som jeg likte. Har allerede bestilt noe selvom portoen var litt dyr.

Er fortsatt åpen for tips hvis det skulle være andre nettbutikker med samme varer, men litt rimeligere

Skrevet

Når jeg bestiller swarovski-perler bruker jeg stort sett beadsbyyvonne, men jeg bestiller mye av gangen, så jeg kjøper "bulk". Da kommer prisen stort sett ned i 50-60 øre per perle. Noe billigere enn det har jeg ikke funnet det noe sted.

Det hende du får bedre priser andre steder hvis du skal ha mye av én farge, eller færre perler totalt sett. Du kan jo sjekke ut disse:

www.ilovebeads.co.uk/ - liste over perlebutikker i UK

www.jillybeads.co.uk

www.beadservice.co.uk

www.artbeads.com

De fleste linkene jeg sender er til engelske nettbutikker, siden jeg bor der. Det finnes sikkert gode norske sider også, men det kan kanskje noen andre hjelpe med.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du kan bruke strass, finner du endel hos Stoff og Stil.

Strassteiner

Der finner du også diverse perler.

Perler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...