Iset Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 den andre tråden ble så lang, ville bare fortelle min historie om Udos Choice: jeg har alltid hatt ekstremt tørr hud i ansiktet. flassete og på grensen til eksem. hadde fuktighets krem i veska, og måtte smøre meg minst 7-8 ganger daglig. huden sved! så fikk jeg tips om Udos Choice da jeg begynte å jobbe i helsekostbutikk (for 3 år siden) og etter EN UKE (4 ss daglig måtte jeg ha) fikk jeg babyhud. sluttet tvert med fuktighetskremen. nå bruker jeg kun fuktighetskrem om morgenen, et tynt lag bare for å beskytte huden mot forurensning og feks kulde. jeg har BABYMYK hud i ansiktet. prøvde å slutte med den en periode da jeg hadde så dårlig råd, men etter et par uker fikk jeg den flassete sviende huden tilbake. begynte på U.C. igjen og etter et par dager var huden like fin:) en annen liten historie: jeg brukte et produkt mot kviser (neutrogena) som jeg ikke tålte, fikk eksem og sår over hele ansiktet. prøvde alle verdens kremer som ikke hjalp. var kjempevondt. så tenkte jeg å prøve stor dose med U.C, tok 8 ss!!!!!! før jeg la meg om kvelden, morgenen etter var huden HELT FIN. dette høres ut som tull, men jeg lover at det er sant. fikk sjokk selv, trodde det skulle ta tid i det minste. så U.C er noe av det beste som fins mot hudproblemer. psoriasis og. og jeg ble også kvitt PMS problemene jeg hadde. klem Iset 30+1
Junebug Skrevet 14. september 2003 #2 Skrevet 14. september 2003 Hei Iset! Tusen takk for langt svar! UC høres veldig bra ut og jeg har bestemt meg for å kjøpe det. Visste ikke at UC hjalp mot PMS. Jeg har en del menssmerter og gleder meg til å prøve noe som kan minske dem.
Gjest Renathe Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 Hei Iset. Jeg leste det du hadde skrevet ang.Udos Coice. Kanskje jeg endelig får hjelp til meg og min datter. Både hun og jeg er veldig plaget med tørr hud. Hun kan klø seg til blods noen ganger. Og jeg er plaget med enormt mye kviser Det jeg lurte på er hva ne sånt koster, hvor lenge det varer og om det smaker vondt. Regner med man får kjøpt det i helsekostbutikker. Takknemlig for svar :D
Iset Skrevet 15. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2003 heihei:) tok nettopp dagens dose, brekker meg lett av det nå i svangerskapet, men MÅ jo ha det. vel, det smaker jo selvsagt mye bedre enn fiskeolje/tran. smaker vel en blanding av høy og nøtter men er ikke vondt- mange bruker den som salatdressing! men konsistensen er jo litt vond, som oljer jo er. så hvis det er et problem å svelge den (anbefaler å brule målebeger, så slipper hun/du å ta mange skjeer etter hverandre) så ha den i et lite glass med tropisk juice, og svelg alt på en gang. da skal det ikke smake noe. vet ikke hvorfor det MÅ være tropisk juice, men det er no med smaken tror jeg, som kamuflerer bedre enn andre juicer/nektarer. koster ca 250 for en stor (500 ml) og 150 for en liten (250 ml). anbefaler deg å kjøpe den store, for du sparer en 50 lapp på den, dessuten bruker den den FORT opp, en stor flaske hos meg holder ca 3-4 uker. er litt dyr ja, men såå verdt det:) klem Iset 30+3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå