Gjest gutt Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 hei, jeg har hvite flekker på ansiktet. jeg fikk det etter jeg hadde utslett (det var vankopper tror jeg). Vell jeg fikk hvite flekker etter det og jeg vil gjerne få det vekk, jeg har mange sånne flekker rundt ansiktet mitt. Er det noen som vet hvordan man får fjernet det bort???
lilleGrethe Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Hvis du ikke lenger har pigment på disse flekkene er det nok ikke noe du kan gjøre med det. Hvis pigmentet er borte, kommer det som regel ikke tilbake. Det eneste du kan gjøre er evt å dekke over det med sminke. Jeg har hvite flekker på ryggen, og der pigmentet mangler, blir jeg aldri brun. Jeg kan bli solbrent, men ikke brun. Jeg har hatt det sånn i mange år, så jeg vet hva jeg snakker om..
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Ikke godt å si hva det kan være, men det kan jo være hudsykdommen vitiligo, eller det kan bare være arr hvis du har klort på vannkoppene. http://no.wikipedia.org/wiki/Vitiligo Og da er det ikke noe kan gjøre for å få det bort hvis det er vitiligo, men du kan gjevne det ut med sminke. Jeg ville gått til en lege om jeg var usikker og fått en bekreftelse på hva det kunne være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå