Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Hei! Hvor kan man sjekke seg for kjønnssykdommer i Bergen? Å gå til fastlegen er uaktuelt.. Men finnes private gynekologer, lurte på om noen har erfaringer med det? Og eventuelt hva det koster? Og hva koster det på Majostuaklinikken i Bergen? Stod veldig lite om dette på nettet.. Og når man bestiller en gynekologisk undersøkelse, sjekker en seg for alt da? eller må man spesisere hva en vil sjekke seg for?
M-Man Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Hvis du er student eller ungdom, er Engen helsestasjon gratis? Hvorfor uaktuelt med fastlege? Bør bytte hvis ikke du trives med den du har.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 På helsestasjon sjekker de vel bare for klamydia mener jeg... ? Har tenkt på å bytte fastlege, men er ikke kommet så langt.. TS
Hapzen Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Heisann. Jeg anbefaler deg å gå på SOS poliklinikken på Haukeland. Her går jeg og det er gratis og legene er kjempeflinke: http://www.helse-bergen.no/avd/hud/poliklinikker/seksueltoverfortesykdommer/Poliklinikk_for_seksuelt_overfoerte_sykdommer.htm
Pjukset Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Husk å be å sjekke alle seksuellt overføre bare sykdommer i tillegg. Ber du om kjønnssykdoms-sjekk blir ikke ting som hiv og hepatitt sjekket.
Gjest Alise Skrevet 18. juni 2012 #6 Skrevet 18. juni 2012 ang gratis gynekolog i bergen (haukeland), kan man bare ringe og bestille time,- eller må man snakke med sin egen lege først?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå