Antlers Skrevet 17. september 2010 #21 Skrevet 17. september 2010 Greit nok å ha preferanser, men vi snakker skummelt mye miljøskade her, når noe så naturlig som litt hår omtrent fører til panikkanfall. Trist at det har blitt så ekstremt. Om du skulle være så heldig å finne deg en normal mann, vil mengden hår ha svært lite å si Blant mine venner er det dessverre en utbredt oppfatning at alle damer fra naturens side har en søt liten trekant, som de bare trimmer litt nå og da. Jenter har absolutt ikke hår i rumpa, selv om samtlige jenter i gjengen har informert om at det er fordi de fleste jenter fjerner det før mannen rekker å legge merke til det ( ). Noe som er viktig å tenke på her er at det som ser "fint" ut èn dag (glattbarbert mus), kan klø og gjøre vondt i flere dager etterpå. Byller som følge av inngrodde hår er heller ikke særlig pent eller behagelig.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. september 2010 #22 Skrevet 17. september 2010 Hår som beveger seg forbi lysken settes pris på om fjernes. Samme om en kvinne har usedvanlig mye hår i rumpa. Ellers foretrekkes det at kjønnshår trimmes. Om en vil glattbarbere seg i perioder så er det greit det, men variasjon er bedre. Armhuler og bein er en nok såpass vandt med er hårfrie at slik foretrekkes det at det er.
PecanPie Skrevet 17. september 2010 #23 Skrevet 17. september 2010 Jeg var og tok Braziliansk i går. Jeg har gjort det lenge og syns det er helt greit. Hun som var før meg skrek, hylte, gråt, tigget og ba for livet, det hørtes ut som hun ble flådd, stekt og fødte samtidig. Da hun endelig kom ut, langt inne i min time med tårer og rødt fjes, fortalte hun venninna at hun bare hadde orket to røsk. Da lo jeg. Det er faktisk ikke vondt å vokse, dette har jeg sagt og vært overbevist om bestandig. Beklager digresjon, men jeg ler enda litt. For JEG ble jo også nervøs.... Det har jeg aldri vært før... Joda, det er vondt å vokse. Man skal være litt forsiktig med å si noe om andres smerteterskel. Du kan ikke akkurat si at det er deilig å ligge der å få røsket ut hår? Samtidig syns jeg ikke det er så vondt at jeg ikke orker tanken på å gjenta prosessen. Jeg hadde ikke frivillig gått tilbake igjen og igjen for å bli flådd levende. Selv syns jeg stripe er penest, da ser man velstelt men ikke naken ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå