pusleline Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Vi er alle forskjellig, MEN, noen som har noen formening om hvordan norske single menn ser på kroppshår/kjønnshår? Det er sikkert ulikt rundt omkring, men jeg er litt usikker på dette ift ny mulig partner...
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Kroppshår: Hår på hodet MÅ det være, men ellers gjerne barberte legger og armhuler. Kjønnshår: Enten velstelt (godt innenfor bikinilinjen) eller glattbarbert. Urskog er helt ut. Generelt velstelt, slik du også bør forvente at han er.
finkel Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Kroppshår: Hår på hodet MÅ det være, men ellers gjerne barberte legger og armhuler. Kjønnshår: Enten velstelt (godt innenfor bikinilinjen) eller glattbarbert. Urskog er helt ut. Generelt velstelt, slik du også bør forvente at han er. En kvinne bør nok unngå urskogen, og barbere både legger (såfremt hårene vises) og armhulene.
billcat Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Vi er alle forskjellig, MEN, noen som har noen formening om hvordan norske single menn ser på kroppshår/kjønnshår? Det er sikkert ulikt rundt omkring, men jeg er litt usikker på dette ift ny mulig partner... Litt relevant hvor gammel den mulige partneren er. En viss generasjonsrelasjon mhp dette.
kristian82 Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 (endret) Vi er alle forskjellig, MEN, noen som har noen formening om hvordan norske single menn ser på kroppshår/kjønnshår? Det er sikkert ulikt rundt omkring, men jeg er litt usikker på dette ift ny mulig partner... Hår under armene = Hår på legger = Et helt naturlig underliv det ikke er gjort noe med = Stripe/glattbarbert underliv = Syns jeg da! Endret 4. april 2010 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Ikke avgjørende for meg, men liker selv best jenter som er glattbarberte/voksede, evt. en liten velfrisert, tynn stripe på venusberget. Da har man mest innsyn, det er mer deilig å gi henne oralsex, og jenter som gjør seg litt delikat for partneren viser respekt syntes jeg.
pusleline Skrevet 5. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2010 Ang alder på partner, han er 41, jeg er 29.
Gjest Airi Chikako Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Kjæresten min kunne ikke brydd seg mindre om hva som barberes og ikke, og han er bare 26. Tror det handler mer om miljø enn alder.
Gjest Coolaid Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Jeg er mann og gift...vi er begge i 30 årene. Jeg foretrekker henne glattbarbert og syns det er penest, mest delikat og sexy. Hun foretrekker nesten glattbarbert med bare en liten stripe... Når det gjelder meg selv, så foretrekker jeg minst mulig hår
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Glattbarbert er yukk.. Prepubertal jentunge er det det ser ut som.
Gjest Sparvöga Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 Partneren min har ingenting imotreal urskog, men best liker han helt glatt, som jeg er nå. Selv foretrekker jeg en liten dusk, men det er deilig å være helt hårløs også.
pusleline Skrevet 7. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 7. april 2010 Som jeg vel tenkte var det mange meninger om dette, og det er jo ikke så rart - vi er forskjellig:) Takk for tilbakemeldinger! Det spørs nok om jeg får holde meg i "frisert"-kategorien, er nok der jeg er tryggest selv. Er nok ikke helt typen til full brazilian..
Gjest KateW Skrevet 7. april 2010 #14 Skrevet 7. april 2010 Jeg var og tok Braziliansk i går. Jeg har gjort det lenge og syns det er helt greit. Hun som var før meg skrek, hylte, gråt, tigget og ba for livet, det hørtes ut som hun ble flådd, stekt og fødte samtidig. Da hun endelig kom ut, langt inne i min time med tårer og rødt fjes, fortalte hun venninna at hun bare hadde orket to røsk. Da lo jeg. Det er faktisk ikke vondt å vokse, dette har jeg sagt og vært overbevist om bestandig. Beklager digresjon, men jeg ler enda litt. For JEG ble jo også nervøs.... Det har jeg aldri vært før...
Gjest Thefainter Skrevet 10. september 2010 #16 Skrevet 10. september 2010 Glattbarbert er yukk.. Prepubertal jentunge er det det ser ut som. +1
Gjest gjest Skrevet 10. september 2010 #17 Skrevet 10. september 2010 Jeg liker at damer er vellstelt og passer på seg selv. Om det er frisert eller glatt er ikke så viktig, men ufrisert busk er ikke noe stas. Det er flere fitter som ser penere ut helt glatt enn frisert, men det kommer litt ann på dama. Blonde damer passer bedre glatte, mens oftere er en liten, pent trimmet stripe mest sexy på brunetter. .. Men alt med unntak. Jenter har veldig pene fitter. Det skal dere ha!
Gjest mann Skrevet 11. september 2010 #18 Skrevet 11. september 2010 Jeg liker ikke stikkende små hårstubber når man kommer inntil en dame. Så jeg liker best når damer bruker voks på leggene sine. Liker ikke helt naken mus pga det er naturlig at voksne jenter har litt hår. Så helt glatt mus blir derfor turnoff for meg. Men jeg liker det når damer vokser bikinikanten og trimmer håret kort. Det viktige er at det ikke ser ustelt ut. Eller at dama har hår under armene (grøss). Men visst dama syns voks er for vondt å bruke- så skal ikke jeg være vanskelig. Bare ikke ha krattskog på beina
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #19 Skrevet 17. september 2010 Helst glattbarbert... Hår er så utrolig turn-off. Både på leggene og underlivet. Synes det ikke finnes noe eklere enn det å finne ut at de har hår der nede.
Gjest Chanè Skrevet 17. september 2010 #20 Skrevet 17. september 2010 her finnes det ikke et eneste hårstrå fra nakken og ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå