tessa Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 Første gang jeg hadde sex var et totalt mareritt.. Jeg var full, han var full, han overtalte meg.. Og han brydde seg ikke om meg i det hele tatt. Tok knapt i meg.. Han var pen, kjekk og snill til han fikk meg der han ville.Jeg husker at det gjorde jævlig vondt.. og at jeg ønsket å be ham dra til helvete,fordi han bare var opptatt av seg selv,men at jeg ikke gjorde det fordi jeg ikke turde der og da.. Jeg kjente ham ikke så godt heller.. Så det er vel lett å si at det var fortjent.. Han var en venn av venninnen min sin kjæreste.. Husker at jeg fortalte det til noen av venninnene mine, og de var helt sjokkert.. At det var mulig.. Selv om mine aller beste venninner selvsagt forsto..Men det virker som om alle andres første gang var helt perfekt og det bare føltes såå riktig.. mens jeg tenkte ALDRI mer.. Siden har jeg bare hatt god,fin sex.. Men første gangen.. Æsj.. Noen som har hatt det som meg? For det ville faktisk komme som et sjokk.. Tessa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Det er nok veldig mange som tenker tilbake på den første gangen med en noe flau ettersmak... Spesielt dersom det skjedde når en var ganske ung og med alkohol i bildet. Min første gang var når jeg var 17, ikke alkohol og med en fast kjæreste. Totalt mislykket + at jeg var sår og vond i lange tider etterpå. Kunne sikkert vært verre, men det kunne garatert vært bedre også. Hvis du søker i forumet vet jeg at det finnes flere tråder på dette. Felles skjebne, felles trøst vet du! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 29. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2002 Det er ikke det atd det bryr meg så mye lenger. Traff bare på ham jeg hadde mitt første samleie med her i går, og tenkte at det var ganske trist..egentlig.. Tenkte mest på den reaksjonen jeg fikk da jeg fortalte det til noen jeg trodde var mine beste venner.. Jeg følte meg så utrolig billig og at jeg på en måte hadde gitt vekk det fineste jeg hadde til en "ingenting".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2002 #4 Del Skrevet 29. april 2002 Tessa: du er ikke billig.Fyren skulle ha hatt juling, eventuellt blitt råkjørt i r###!!!! D er svært sjelden at første gang er noe å rope hurra for selv hvis man gjorde d med noen man var sammen med og glad i. Tror nok de fleste når de er ærlige med seg selv tenker tilbake på sitt første samleie med en rimelig flau smak i munnen. D gjelder kvinner som menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 29. april 2002 #5 Del Skrevet 29. april 2002 Min første gang var når jeg var 17,5. Jeg var nysgjerrig på hva et samleie virkelig gikk ut på siden de fleste av mine venninder allerede hadde gjort det. Gjorde det med en gutt jeg hadde hatt et forhold til i 3 mnd. Angrer som en hund og likte det hele ikke noe særlig. Gjorde det noen ganger til med samme gutt, men det ble aldri noe godt for meg. Det gjorde ikke noe vondt i det hele tatt og grunnen til det var vel at han hadde den minste pi##en jeg noen gang har sett. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #6 Del Skrevet 29. april 2002 Min første gang var et mareritt....... det er20 år siden....og det er fortsatt et mareritt. Det ødela veldig mye for fortsettelsen....... og har den dag i dag (ikke hver gang da) også problemer p.g.a. dette. Jeg gikk inn i det med åpne øyne....så jeg skylder ikke på partneren.....men han klarte ikke å trenge inn i meg.....alt knyttet seg for meg........ og det gjorde det dessverre i mange år. Dette turte jeg aldri å fortelle noen....jeg har helt sikker på at jeg var unormal nedentil.... Kostet meg mange søvnløse netter og millioner av tårer. Da jeg endelig turte å fortelle det til legen min....føltest det som om "mange kilo falt av min skuldre"....... Så - du som startet tråden.....ikke alle har en perfekt debut.....og heller ikke et perfekt sexliv...(selv om det virker sånn). Det er vondt å lese om alle gode opplevelser....når man ikke fikser dette sjøl. Men stå på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 30. april 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 30. april 2002 Ja der ser man, kanskje ikke alle fikk en perfekt start.. Til deg som er anonym og sier at du enda sliter med ditt første samleie.. Det er ikke noe galt med deg.. Og hvis du ikke har hatt fin, god sex til nå, så er det ikke fordi det er din feil, men fordi du har hatt det med feil person.. Sex kan være mindre bra, hvis følelsene ikke stemmer, og det for oss alle.. Dessuten er det vanskelig å bryte et mønster, det vil si at hvis du knyter deg og er redd eller litt negativ i utgangspunktet så går dette ut over hvordan du opplever det å ha sex. Hvis du finner en du kan stole på.. Og som gir deg tiden du trenger.. da går dette helt sikkert over... Du kan jo prøve å kjøpe deg en vibrator.. Det er en fin måte å prøve seg frem for å finne ut hva du selv liker.. Og da er det du selv som bestemmer tempoet.. Jeg vet at dette kan være en god ide, for jeg gjorde det etter dette første feilsteget inn i den seksuelle verden.. Dessuten så er det ikke all sex som er bra. Mange sliter med at de må ha sex og synes det er vanskelig, også når de er sammen med noen. Det kan føles utrolig fantastisk, samtidig som det kan føles helt feil med en annen.. Også selv om en vil at det skal føles bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå