Gå til innhold

Hvordan late som å være jomfru

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Ikke sant.....! Men kvinner sliter ganske drøyt der nede altså, spesielt etter ett-barns politikken startet.

Anonym poster: a95b020c0091ab16a5f14b9e2b10d332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant.....! Men kvinner sliter ganske drøyt der nede altså, spesielt etter ett-barns politikken startet.

Kvinner sliter ikke så mye pga ettbarnspolitikken, det er menn som sliter da det har medført et stort overskudd av menn.

Anonym poster: 4b0cb423f39288341750ee187376c7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjelp!

Kan en annen mann oppdage eller finne ut at kvinnen ikke er jomfru? Dømmer virkelig alle familier kvinnen etter om de ser blod på dynen dagen etter, eller ikke? Hvordan kan jeg likevel sikre meg og fremdeles «være jomfru»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hei!

Jeg trenger noen råd fra noen som kan hjelpe. Saken er den at jeg skal gifte meg snart med en fyr, og pga. kulturelle årsaker skal jenta være "jomfru" på sleve brullypsnatten. Jeg har hatt forhold tidligere, men jeg vet at om jeg forteller alt dette vil det ikke føre til noe godt for meg, så jeg legger hele dette her tilside, selv om jeg er sterkt imot denne skikker.

Jeg bare lurer på hvordan kan man virke ganske "trang"? vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med blod, hadde satt kjempe stor pris på noen tips. Jeg har jo hatt samleie før og vet ikke hvor mye jeg har "utvidet".... Har hørt at om man ikke har lyst/tent så blir det svært vanskelig å få det inn, men hvordan få det til under selve akten?

si jeg er jomfru, men jomfruhinna røyk pga noe annet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den klassiske, stikke-seg-i-fingeren-og-tørke-på-laknet, greia?

Anonym poster: 408e82171c3a3affb2d5558a1d9d2bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner sliter ikke så mye pga ettbarnspolitikken, det er menn som sliter da det har medført et stort overskudd av menn.

Anonym poster: 4b0cb423f39288341750ee187376c7a7

Det er en måte å se det på. Jeg burde ikke formulert meg slik, fordi det er ikke kvinnene som sliter, det er spedbarna som ville blitt en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke vært ærlig med han om at du ikke er jomfu, så vil jeg ikke anbefale at du gifter deg med karen. Såpass ærlige mener jeg at man burde være, lenge før det er snakk om giftemål.

Anonym poster: 767158cc69a1e470582cb028fd0f4a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest MiddleEasternFlo

Tror ikke noen her ser at det for mange er snakk om liv og død. Selvfølgelig kommer ikke dere norske til å forstå det. Dere har aldri vært borti noe sånt. Jeg håper det gikk greit for TS sin skyld og til dere andre, lykke til. jeg har ingen forslag til hva dere kan gjøre. Falsk blod fra halloween butikker, ta det i sjeden rett før samleie (hels mens du ligger og han kanskje er på bader) slik at det ikke renner ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...