Gjest Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Jeg prøver å få til en bukett til en begravelse, men utvalget av sorte blomster er heller så dårlig. Men en butikken jeg var innom i går nevnte noe om mulighete til å lakere blomstene. Hva slags spray bruker jeg evt til noe slikt? Er det noen blomster som tar seg seg farger bedre enn andre? Også er det såklart litt hast med dette så det kan ikke bestilles over nett e.l. ettersom begravelsen er på torsdagen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Hvorfor skal du ha svarte blomster til begravelsen? Hvis du ønsker å lage et statement, hva med å velge hvite roser med et sort bånd med tekst på? Den riktige plassen er uansett å spørre i en fargehandel eller blomsterhandel.
Gjest Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Hvorfor skal du ha svarte blomster til begravelsen? Hvis du ønsker å lage et statement, hva med å velge hvite roser med et sort bånd med tekst på? Den riktige plassen er uansett å spørre i en fargehandel eller blomsterhandel. Det skal være en hvit rund, flat bukett med et motiv på, derav sorte blomster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå