Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt på grensen å legge dette spørsmålet her, men føler det er mer forbrukerorientert enn treningsorientert likevel.

Jeg har tørket støv av sykkelen og kommet til at jeg kunne tenke meg en liten vanntett sykkelveske for å henge på styret sånn at jeg får med meg mobil og lommebok og muligens en vannflaske. Har ikke tenkt meg på langtur, men er så tungvindt å ha slike ting slengende i lommene når jeg sykler. Sykkelveske for å ha på bagasjebrettet er ingen løsning, for min sykkel har ikke bagasjebrett ;) .

Google er en fin ting, men synes alle veskene jeg fant der virket så store.

Gode tips mottas med takk (i mens snoker jeg litt på ebay for å se om jeg finner noe der).

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva med en seteveske istedet?

Forøvrig er det mulig å montere bagasjebrett på de fleste sykler og en slik veske gjør det mulig å ha med seg mye mer.

Alternativt hva med en god ryggsekk? Selv har jeg brukt en vanlig lett ryggsekk som sitter godt inntil kroppen av merket Beckmann Street Urban. Det fine med denne er at den har "medialommer" og "plugghull" til høyttalere og handsfree.

Skrevet (endret)

Takk, ryggsekk er uaktuelt - det har jeg masser av fra før, men litt av poenget er å slippe å drasse på sekken for bare småturer. Blir dessuten ubehagelig svett på ryggen av sekk hvis det er litt varmt. Kan sikkert montere bagasjebrett, men som sagt er poenget at jeg ikke skal ha med meg så mye.

Skal vurdere seteveske dersom jeg ikke finner noen veske for styret som egner seg for mitt bruk.

Denne fra Biltema så grei ut i størrelsen, men jeg trenger jo ikke kjøleveske. Vil heller ha den vanntett, men akkurat det kan jeg jo ordne ved å pakke mobil og stæsj i noe annet som er vanntett.

Endret av Cata

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...