Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!!

Min eks hadde bursdag og jeg hadde tenkte å sende han en mel og gratulere han med dagen,men det som skjeddde var at den kvelden eller natta han fylte år kl 3 på natta fikk jeg en mel av han der han skrev slik.JEG SOM TRODDE DU SKULLE VÆRE DEN FØRSTE SOM GRATULERTE MEG MED DAGEN,MEN MEN...det var det han skrev i mel.Hvorfor skrev han det???Hvorfor i alle dager skulle jeg være den første??Jeg har alttid trodd om at han er over meg og ikke tenker på meg noe mer,men litt usikker etter den mel.:)

Hva tenker dere??Mannfolk kan godt svare på dette utifra det de tenker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange menn feirer bursdag med en del alkohol. Mange menn blir litt sentimentale, og tenker på den deilige dama de mistet når de drikker.

Skrevet

Min eks drikker aldri alkoholl så det kan ikke være det:)Han rører ikke alkoholl!!

Skrevet

Jeg tror uansett at han savner deg.

Skrevet

Eksen min pleide å ringe hvis jeg ikke hadde gratulert han. Han er egentlig ikke den personen som bryr seg om bursdager men.. Jeg bare ler av det! Gratulerte han ikke i år. Da sa han ikke noe.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg tror at hvis du skal ha fred fra eks'en så får du la være å gratulere i det hele tatt. Jeg gratulerer ikke mine eks'er med bursdagen pr sms - hvorfor skal du?

Med mindre det ligger noe mer bak og en av dere ønsker noe mer ...?

Skrevet

Hehheh takk for alle svar folkens men jeg spurte ikke om dere svare eller gratulerer eksen med bursdagen!!!

Det jeg lurte på hvofor sende han den mel til meg hvorfor skulle jeg være den første og hvorfor ville han og trodde at jeg skulle være den første??????

Betyr det at han tenker på meg og har følelser for meg fortsatt???

Skrevet

Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke er 15 år lenger.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Min eks hadde bursdag og jeg hadde tenkte å sende han en mel og gratulere han med dagen,men det som skjeddde var at den kvelden eller natta han fylte år kl 3 på natta fikk jeg en mel av han der han skrev slik.JEG SOM TRODDE DU SKULLE VÆRE DEN FØRSTE SOM GRATULERTE MEG MED DAGEN,MEN MEN...

Så fjernt, hvorfor skulle du være den første. Du er en ex. Han er en ex.

Dere er et ferdig kapittel.

Gjest Stavangermamma78
Skrevet

Det er klart han savner deg når han sender en sånn melding. Så for senere forholds skyld ville jeg tenkt meg godt om om det er verdt å ha han mer i livet eller ikke. Enig med gjestdeluxe! En ex er en ex, og ferdig med det hadet bra.

Skrevet

Jeg ville tenkt; Hva f#%& er det som feiler fyren? Og så hadde jeg droppet å gratulere han overhodet!

Skrevet

Det jeg lurte på hvofor sende han den mel til meg hvorfor skulle jeg være den første og hvorfor ville han og trodde at jeg skulle være den første??????

Betyr det at han tenker på meg og har følelser for meg fortsatt???

Det er nok bedre om du spør han om det. Vi på KG er ikke tankelesere.

Det kan f.eks. like gjerne bety at "du er så sinnssykt opphengt i meg og gnåler så konstant at jeg synes det er skikkelig merkelig at du tok deg så lang pause fra stalkingen at du ikke sendte melding 30 sekunder over 12."

Skrevet

Du må nesten spørre han om det, alle menn er ikke like ;)

Skrevet

Høres ut som en dramadronning. Send melding tilbake og si at nå er det på tide å oppføre seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...