Gå til innhold

Ting vi blokker på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blokkert fra news feeden i tur og orden:

Mafia wars

Treasure Isle

Glitter photos

Poker

Easter egg scavenger hunt

Baby farm animals

Farmville

Petville

Fishville

Alt som ender på "ville" kommer til å gå samme veien. Og alle de "I sent this just for you, hope you like it". No, I don't, as a matter of fact. Samme med alle valentinegreiene. Hvorfor sender mine kvinnelige venner meg det? Jeg foretrekker å ikke vite. Og alle snøball- og putekrigene. WTF? "Jeg har slått deg med en gelebamsepute, hvis du ikke slår tilbake har du tapt??" Folkens, folkens... og dette er voksne folk jeg har på lista, ikke fjortiser...

Jeg vet det er mange flere ting jeg har trykket hide på, men finner ingen liste. Kan jeg se det noe sted? Hadde vært artig å vite hvor mange ting jeg så langt har sett meg nødt til å blokke for at ikke de interessante tingene (ja, de finnes - såvidt) skal drukne helt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har forlengst kommet ut av tellinga på hvor mange sånne teite applikasjoner jeg har sperret... Nei, jeg vil verken bli hengt, kastet ting på eller kysset/klemt/få suttet på lollipopen min. Jeg er heller ikke interessert i alle disse som ender på -ville. Det verste er at det stadig lages nye med lignende navn.

Jeg har også gitt beskjed til vennene mine at jeg ikke er interessert i sånt og har måttet blokkert alle forslag fra en venn som sendte flere om dagen. Det hjelper heldigvis da de fleste respekterer at man ikke er interessert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forlengst kommet ut av tellinga på hvor mange sånne teite applikasjoner jeg har sperret... Nei, jeg vil verken bli hengt, kastet ting på eller kysset/klemt/få suttet på lollipopen min. Jeg er heller ikke interessert i alle disse som ender på -ville. Det verste er at det stadig lages nye med lignende navn.

Hengt, ja, den hadde jeg glemt. Kjempetrivelig å henge vennene sine, må vite... *blokke* :)

Skrevet

Jeg blokker de aller, aller fleste invitasjoner til å være med på diverse applikasjoner.

Skrevet

Jeg har ikke peiling på hvor mye jeg har blokkert, for jeg blokkerer alt så fort det dukker opp. Hjertesending og alt mulig vampyrgreier, farmer og kafeer. Neitakk :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Siste på lista er Zombie Wars.

Gjest Emera
Skrevet (endret)

Her blokkeres det også, ja. Alt det som er nevnt ovenfor.

Endret av Emera
Skrevet

Alt av apper blokkeres, gitt.

Skrevet

Jeg blokker så og si alt!

Får helst spader av alle ville-ene og wars-ene, for ikke å snakke om millionene av blomster, drinker, påskeegg, julegaver, sauer og annet møkk folk prøver å sende.

Folk maser om virus og hacking på facebook, kanskje de heller burde slutte å ukritisk si ja til hver eneste applikasjon som kommer deres vei?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som tør å stå frem som ivrige applikasjonsbrukere her? Noen må jo synes dette er gøy, siden facebook oversvømmes av det ;)

Skulle virkelig ønske man kunne blokke alt dette i en fei. Bortsett fra å slette seg på facebook da :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Der kom det enda en. iSmile er herved blokkert :)

Skrevet

Blokkerer de applicasjonene jeg ikke bruker selv. (altså de fleste)

Skrevet

Blokkerer alle apper, og også overaktive venner som oppdaterer med helt uinteressante ting flere ganger i timen...

Gjest strykebrett
Skrevet

Blokkerer alle apper, og også overaktive venner som oppdaterer med helt uinteressante ting flere ganger i timen...

Samme her.

Skrevet

Jeg hater og alle disse rare og teite applikasjonene, som f.eks hjerte ditt og datt, osv.

Men, jeg liker noen av spillene! Det er greit å ha noe å gjøre innimellom, bare for å slappe av å ikke gjøre noe nyttig liksom:) Men jeg skulle så gjerne ublokket f.eks farmville, som jeg blokket for ca. 3 mnd siden. Er dette mulig??

Gjest Nabojenta
Skrevet

Tja. Jeg spilte cafe world, farmville, fishville, petville og hele pakka før da vi aldri gjorde noe på skolen. Ganske greit å ha noe og holde på med ut dagen, når man ikke har noe bedre å gjøre. Sånn er det å gå på videregående med sykmeldte lærere ;)

Gjest Glør
Skrevet

Jeg spiller noen spill, og har en del venner jeg spiller med. Men blokker og skjuler alt jeg ikke bruker selv, og håper vennene mine er smarte nok til å skjule det de ikke vil se av mine spill. Og invites sender jeg bare til venner jeg vet liker den typen spill, og kun en gang. Disse gave-applikasjonene synes jeg virker helt meningsløse, og det som forundret meg mest med dem var alle som satt og takket personlig for hver eneste iheart og bestfriend de fikk.

Blokkede spill kan man forøvrig se dersom man går inn på Brukerkonto -> Applpikasjonsinnstillinger -> Tilllatelse til å publisere -> Kan aldri publisere

Skrevet

hvordan blokker man?

Gjest hogwash
Skrevet

hvordan blokker man?

Hold musa til høyre for det du vil blokke i status-feeden, og en knapp med hide/fjern vil dukke opp. Trykk på den for alternativer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...