Gå til innhold

Ønskelisten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... har begynt å få kommentarer på ønskelisten vår, det er noen som synes vi har så "kjedelige" ønsker... service og sånn liksom.... huff altså! Så de vil hjelpe oss med å finne bra gaver, spennende gaver, som hvertfall ikke står på gjestelisten :-?

Hva tror folk vi setter ting på listen for egentlig? Det er fordi vi ønsker oss det mest, det er det vi samler på- og kommer til å fortsette å samle på.... Uavhengig av om venninne Silje synes et service på Mique er kulere, eller at Vebjørn Sand burde skiftes ut til fordel for Munch i stuen vår :roll: Til samtlige bursdager og julaftener ringer folk oss ned for å høre hva vi ønsker oss, hvis ikke blir det så vanskelig å kjøpe..... Og hvis ikke vi følger de flere sider med ønsker som kommer fra fjern og nær, ja da er vi ikke glad i dem.... :o

Men i bryllupet vårt, da skal ønskelisten på død og liv styres unna og vennene våre skal sørge for at vi får noe vi VIRKELIG blir glad for.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... er du litt stressa i dag eller??

Tror nok de fleste vil bry seg om ønskelista deres, og ta ønskene deres på alvor! Men de sier jo ingenting, ikke sant? Så det du får høre, er altså noen få (?), som syns dere har for 'kjedelig' smak... Kjenner til det der - bare ikke bry deg! Og spør de, så forteller du selvsagt at hvis det er noe de syns er så mye finere, så kan de ønske sef det. DERE har funnet det dere vil ha! :wink:

(Og i morgen virker kanskje problemet litt mindre??)

Skrevet

Det er da en grunn til at man skriver ønskeliste??

Hvis de synes de kan finne på noe "kulere" enn det dere virkelig vil ha lager de i grunn bare mere arbeid for dere med å dra rundt og bytte inn gaver igjen etter bryllupet. Og blir de gladere da når de finner ut at dere har byttet inn gavene dere fikk fra dem? Da tror de at dere ikke satte pris på gavene.....og det gjorde dere jo.......men mer hvis dere fikk av de tingene dere allerede samler på!! :)

Jeg har samlet på et kaffeservise siden jeg var 8 -9 år. Det er kanskje ikke helt up to date på trendfronten i dag, men vi ønsker allikavel å komplettere det serviset i stedet for å begynne på ett nytt et og dermed ha to halvferdige serviser.

Skrevet

Jeg tror faktisk at vi kommer til å få en hel masse som vi i utgangspunktet ikke ønsker oss, håper bare det er noenlunde etter vår smak. Det ordner seg nok, skal du se - hvis det er helt feil så er det som oftest mulighet for å bytte gaven.

Skrevet

Høres vanvittig ut å bli bedt om å ønske seg noe annet.... :o

Skrevet

På ønskelista vår kommer det til å stå det vi ønsker oss. Hvis noen synes vi har kjedelig smak, får det bli deres problem.

Blir provosert når jeg hører sånnt... :roll:

Skrevet

Skal faktisk prøve å skrive ned en ønskeliste idag. Mange har allerede begynt å spørre om hva vi ønsker oss.

Som de første tingene kommer jeg til å skrive en glass-serie og et bestikk. Det får heller være hvis noen mener det er kjedelig, det er faktisk slike ting vi kunne tenke oss å ha.

Skulle ønske oss et middagsservice også, men for 2 uker siden fikk vi beskjed om at det hadde Porsgrunn sluttet å produsere tidligere i år. Heldigvis hadde de igjen en del av det i den butikken vi var akkurat da, så nå har jeg fullt av det. Det ble en dyr tur for å kikke, men vi koser oss i hvertfall med at vi har fullt service...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...