Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lostgirl
Skrevet

Okay, det har seg sånn at jeg vurderer sterkt om jeg skal ta opp igjen kontakten med x-en. Vi var sammen i nesten et år og det var han som gjorde det slutt. En måned etter det ble slutt var vi litt av og på, han sa han angret, men var ikke helt sikker på om han ville bli sammen igjen. Vi ble aldri sammen igjen.

Nå er det et halvt år siden det ble slutt, og vil holdt kontakten, sånn inni mellom. Vi kranglet ganske mye og vi dro ut feilene i hverandre. Jeg fordi jeg var knust over bruddet og han fordi han hadde dårlig samvittighet. For litt over 2 måneder siden hadde jeg en lang prat med han om at vi ikke kunne prate sammen mer. Ikke mer kontakt før jeg følte det var okay å snakke med han igjen. Jeg trengte tid for å kommer over han, og har faktisk blitt ganske så syk etter bruddet.

Saken er at jeg savner han utrolig mye og jeg vil bare prate med han. Høre hvordan han har det, familien hans. Fortelle han hvor bra det går med livet mitt for tiden (prestasjons messig, ikke følelse), vil at han skal være stolt av meg. Allikevel så er det noe som holder meg tilbake og det er det at 2 måneder er litt lite. Etter den lange talen jeg hadde om at jeg trengte tid til å bli meg selv igjen. Også er jeg redd for at han ikke vil svare meg.

Jeg er ikke over han, men jeg savner han grusomt mye. Han er den jeg har hatt et lengst forholdt til, og en av de jeg ærlig kan si jeg virkelig elsker. Har aldri hatt så sterke følelser for noen før.

Jeg er ganske forvirret av meg selv, og trenger råd og veiledning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også latt være. Det høres ikke ut som om du er klar for å ha kun vennskapelig kontakt med han. Å være såpass sårbar som du er, er ikke noe godt utgangspunkt når du ikke helt veit hva du går til. For alt du veit, så kan han jo ha gått videre og finni seg ei ny frøken. At du savner kontakten med han er helt normalt, men du burde heller forsøke å ta tiden til hjelp og la sårene gro litt først. Det vil antagelig også ta mye lenger tid å komme over han om du skal ha kontakt såpass tidlig i sorgprosessen, det blir vanskeligere å gi slipp på den framtida du drømte om hvis den stadig svirrer foran øynene dine. Ute av syne, ute av sinn.

Skrevet (endret)

.

Endret av Sangria
Skrevet

Jeg ville også latt det være. Høres ut som du har slitt og fortsatt sliter med bruddet. Da synes jeg det er best å fortsette med å komme seg over han.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke gjorde. Ta kontakt du. Fortell oss hvordan det gikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo bare å sende en melding og spørre hvordan det går med han. Helt uskyldig det.

Skrevet

Du får forskjellige svar her. Vet du hvorfor han ikke ville ha deg lenger? Trenger du å vite det? Det kan godt tenkes at du trenger den avsluttende og avklarende samtalen. Kommuniserte dere tillitsfullt, eller var du eller han så sjalu at mistro og mistolkninger oppsto?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Vi var sammen i nesten et år og det var han som gjorde det slutt.

Tror det kan være veldig lurt om du forsøker å gå videre på din vei uten din ex i tankene.

Prøv å finne nye personer som kan bety noe for deg.

Det som har vært har vært.

Gjest Lostgirl
Skrevet

Jeg tror jeg kanskje skal vente litt til, er usikker.

men takk for alle svar, skal snakke med bestekompisen min om hva jeg kan gjøre, eller få litt hjelp av han også. Men igjen takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...