stjernekyss Skrevet 4. april 2010 #21 Del Skrevet 4. april 2010 Skjønner. Du får gå ut og gjøre deg tilgjengelig på markedet da vettu, ikke sitte her inne og glo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. april 2010 #22 Del Skrevet 4. april 2010 ...piske meg litt (ikke bokstavelig) Godt du presiserer. Du ser ut til å være omtrent som meg. Det er ikke alltid så enkelt å finne noen når man er alene med barn (jeg har et på 13), og ikke er glad i å gå på byen. Nettdating har jeg også prøvd, og tro meg, massevis av brev fører stort sett til at man "kysser frosker" som ikke blir til prinser... Jeg har vært skilt i noen år, og har hatt et par forhold etterpå som ikke førte til noe. Men å treffe den jeg kunne tenke meg å tilbringe livet med, det er ikke så lett. Nå er jeg litt skremt fra å prøve, for jeg liker ikke å gå inn og ut av forhold hele tiden. Det er ikke meg. Om jeg er kjedelig? Næh, jeg synes da ikke det. Det er unge, jobb, venner, hobby. Kanskje jeg kvalifiserer til tittelen Ola-dunkine, jeg vet ikke. Men det synes jeg er greit, jeg trenger ikke å ha et veldig annerledes, superspennende liv. Jeg er heller ikke kjempesosial i den forstand at det er full fart og masse folk rundt meg hele tiden. Hjemmekjær er jeg også. Forstått slik at jeg hegner om hjem og familie, ikke at jeg sitter i sofaen og kanalsurfer fra morgen til kveld. Vi er bra folk, vi, nbp! Stødige og familiekjære, ikke sant..? Og vi er ikke alene, selv om det kan oppleves sånn noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 4. april 2010 #23 Del Skrevet 4. april 2010 Godt du presiserer. Du ser ut til å være omtrent som meg. Det er ikke alltid så enkelt å finne noen når man er alene med barn (jeg har et på 13), og ikke er glad i å gå på byen. Nettdating har jeg også prøvd, og tro meg, massevis av brev fører stort sett til at man "kysser frosker" som ikke blir til prinser... Jeg har vært skilt i noen år, og har hatt et par forhold etterpå som ikke førte til noe. Men å treffe den jeg kunne tenke meg å tilbringe livet med, det er ikke så lett. Nå er jeg litt skremt fra å prøve, for jeg liker ikke å gå inn og ut av forhold hele tiden. Det er ikke meg. Om jeg er kjedelig? Næh, jeg synes da ikke det. Det er unge, jobb, venner, hobby. Kanskje jeg kvalifiserer til tittelen Ola-dunkine, jeg vet ikke. Men det synes jeg er greit, jeg trenger ikke å ha et veldig annerledes, superspennende liv. Jeg er heller ikke kjempesosial i den forstand at det er full fart og masse folk rundt meg hele tiden. Hjemmekjær er jeg også. Forstått slik at jeg hegner om hjem og familie, ikke at jeg sitter i sofaen og kanalsurfer fra morgen til kveld. Vi er bra folk, vi, nbp! Stødige og familiekjære, ikke sant..? Og vi er ikke alene, selv om det kan oppleves sånn noen ganger. det er mye folk der ute et sted, og det skulle ikke forundre meg om det er mange av de som er som oss to:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. april 2010 #24 Del Skrevet 4. april 2010 Kanskje jeg kvalifiserer til tittelen Ola-dunkine, jeg vet ikke. Kari-dunk Men jeg mener ikke noe vondt med det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #25 Del Skrevet 4. april 2010 Godt du presiserer. Du ser ut til å være omtrent som meg. Det er ikke alltid så enkelt å finne noen når man er alene med barn (jeg har et på 13), og ikke er glad i å gå på byen. Nettdating har jeg også prøvd, og tro meg, massevis av brev fører stort sett til at man "kysser frosker" som ikke blir til prinser... Jeg har vært skilt i noen år, og har hatt et par forhold etterpå som ikke førte til noe. Men å treffe den jeg kunne tenke meg å tilbringe livet med, det er ikke så lett. Nå er jeg litt skremt fra å prøve, for jeg liker ikke å gå inn og ut av forhold hele tiden. Det er ikke meg. Om jeg er kjedelig? Næh, jeg synes da ikke det. Det er unge, jobb, venner, hobby. Kanskje jeg kvalifiserer til tittelen Ola-dunkine, jeg vet ikke. Men det synes jeg er greit, jeg trenger ikke å ha et veldig annerledes, superspennende liv. Jeg er heller ikke kjempesosial i den forstand at det er full fart og masse folk rundt meg hele tiden. Hjemmekjær er jeg også. Forstått slik at jeg hegner om hjem og familie, ikke at jeg sitter i sofaen og kanalsurfer fra morgen til kveld. Vi er bra folk, vi, nbp! Stødige og familiekjære, ikke sant..? Og vi er ikke alene, selv om det kan oppleves sånn noen ganger. Signerer denne. Er i lignende situasjon, ser på meg selv som normal, og håper jeg møter en normal kjekk mann en vakker dag ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. april 2010 #26 Del Skrevet 4. april 2010 Kari-dunk Men jeg mener ikke noe vondt med det altså. Å, hehe. Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. april 2010 #27 Del Skrevet 4. april 2010 det er mye folk der ute et sted, og det skulle ikke forundre meg om det er mange av de som er som oss to:-) Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå