Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg kommer til å legge problem,årsak og løsning, og må ha et navn eller noe som beskriver deg som person.

Jeg er ikke spesielt flink desverre, men får til tider treffende tolkninger.

Jeg har ikke noe imot skeptikere, og forstår godt deres ståsted. Om dere poster her i tråden derimot, så tolker jeg det som om dere ikke har noe imot at jeg legger noen kort til dere også. :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Legg gjerne på meg. :)

Noe som beskriver meg som person... Typisk skyttekvinne.

Skrevet

Jeg skulle gjerne meldt meg frivillig men jeg har ikke lyst til å oppgi navnet midt i en tråd ;) Og det er vanskelig å beskrive seg selv, man ender oftere med å beskrive den man tror man er enn den man egentlig er :sjenert:

Hvis du ikke legger inn som anonymbruker kan jeg sende deg en pm

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg kommer til å legge problem,årsak og løsning, og må ha et navn eller noe som beskriver deg som person.

Jeg er ikke spesielt flink desverre, men får til tider treffende tolkninger.

Jeg har ikke noe imot skeptikere, og forstår godt deres ståsted. Om dere poster her i tråden derimot, så tolker jeg det som om dere ikke har noe imot at jeg legger noen kort til dere også. :o)

Jeg er en snill og omtenksom kvinne med et stort hjerte for familie og venner.

Jeg heter Anita og er en vekt(libra).

Hva ser du? :)

Gjest Smaragd
Skrevet (endret)

Jeg tenker og funderer mye på alt mulig rundt meg. bryr meg om mennesker og dyr, og liker ikke urettferdighet og ondskap. Har mine hemmeligheter som alle andre, men ikke noe som ville skadet noen andre enn meg om det skulle komme frem.

Les meg gjerne om du klarer, men vil da klart ikke ha svar som du kan finne i dagboken min ;)

Kvinne 29 år

.

Endret av Smaragd
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kunstner som har satt seg fast her...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Legg gjerne på meg. :)

Noe som beskriver meg som person... Typisk skyttekvinne.

Seks sverd: Problemet er forbedring,utvikling,reise.

Ypperste prestinnen i revers :Årsak til problemet med utvikling er : problemer under overflaten,undertrykket eller oversett intuitive følelser. Omgitt av grunne overfladiske mennesker, skjulte kvinnelige fiender.

Resultatet eller løsningen ble to staver.

To staver i revers fallt ut av bunken min aller først, ble lagt tilbake og ble så trukket igjen nå til sist.

To staver staver i revers snakker om partnerskap problemer. Boken min her forteller om en sta og stolt person som skaffer deg vanskeligheter. En slik person sannsynligvis velutdannet eller har høy status i sitt yrke. Uansett hvor intelligent vedkommede er så er han eller hun ikke i stand til å tilpasse seg, eller å se saken fra andres synspunkt.

Når jeg ser på historien som kortene lager så tenker jeg at du kansje kommer til å finne deg en ny jobb fordi det er så vanskelig rundt denne personen som er så sta og stolt. At du trenger et nytt miljø for videre utvikling.

Kan dette stemme eller er jeg helt på jordet?

Håper på en tilbakemelding. :)

Skrevet

Jeg er definitivt skeptiker, men bare gøy om du legger for meg.

Skytt, mellom 35 og 40 år, kvinne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne meldt meg frivillig men jeg har ikke lyst til å oppgi navnet midt i en tråd ;) Og det er vanskelig å beskrive seg selv, man ender oftere med å beskrive den man tror man er enn den man egentlig er :sjenert:

Hvis du ikke legger inn som anonymbruker kan jeg sende deg en pm

Problem "dommen" Problemer med en viktig avgjørelse

årsak til problem "Beger kongen" En veldig følsom og kreativ, karismatisk mann.

løsning "myntenes dronning" Myntenes dronning er en kvinne som er støttende,praktisk og snill, og som er glad i luksus og har en fascinasjon for gamle antikviteter og gamle hus.

Når jeg ser på desse kortene så virker det som om du har vansker med en avgjørelse innen kjærligheten, og at en mann med masse følelser er årsaken, eller gjør avgjørelsen vanskelig. Myntenes dronning er kansje noen du kan snakke med som kan gi deg noen gode råd. Jeg er forøvring en mynte dronning ;) og vil bare si at når det gjelder kjærligheten så er det viktig å ta valg som styrer deg i den riktige retningen. Husk på hva du ønsker deg,hva slags mann du ønsker,hva som gjør deg lykkelig.

Fortell gjerne om du føler det stemmer eller ikke.

Takk for at du ville være forsøkskanin! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Seks sverd: Problemet er forbedring,utvikling,reise.

Ypperste prestinnen i revers :Årsak til problemet med utvikling er : problemer under overflaten,undertrykket eller oversett intuitive følelser. Omgitt av grunne overfladiske mennesker, skjulte kvinnelige fiender.

Resultatet eller løsningen ble to staver.

To staver i revers fallt ut av bunken min aller først, ble lagt tilbake og ble så trukket igjen nå til sist.

To staver staver i revers snakker om partnerskap problemer. Boken min her forteller om en sta og stolt person som skaffer deg vanskeligheter. En slik person sannsynligvis velutdannet eller har høy status i sitt yrke. Uansett hvor intelligent vedkommede er så er han eller hun ikke i stand til å tilpasse seg, eller å se saken fra andres synspunkt.

Når jeg ser på historien som kortene lager så tenker jeg at du kansje kommer til å finne deg en ny jobb fordi det er så vanskelig rundt denne personen som er så sta og stolt. At du trenger et nytt miljø for videre utvikling.

Kan dette stemme eller er jeg helt på jordet?

Håper på en tilbakemelding. :)

Heisann, og takk for "lesingen". :)

Tilbakemelding kommer her.

Dette forventet jeg ikke, men det er veldig morsomt, fordi det du fikk fram var ikke meg personlig, men likevel noe som vil påvirke meg og mitt liv i veldig stor grad i nær framtid.

Jeg legger tarot selv, og da jeg så kortene, måtte jeg bare le, fordi det var så "spot on".

Det du har fått opp, er en konkret hendelse som ligger 2 uker fram i tid, og som jeg med sikkerhet vet vil skape utfordringer for meg (det har allerede begynt).

Fasiten (uten at jeg skal si for mye) er:

Problem: Et familiemedlem skal på reise.

Årsaken til problemet: Hans reise påvirker meg og mitt liv i stor grad, fordi han kommer i kontakt med mennesker som overfor ham utgir seg for å være noe annet enn det de er, og han blir påvirket av deres holdning til meg, og utfordrer meg på det.

Løsningen: To staver kan også stå for "makt, vågemot og energi". I revers kan det bety at jeg ikke skal gå i konfrontasjon i denne situasjonen, men trå stille i dørene, og la problemet roe seg av seg selv.

Dette kunne selvsagt ikke du vite, og du trakk riktig konklusjon ut i fra de opplysningene du hadde om meg.

Takk igjen. Dette var morsomt, og du kan gjerne bruke meg som forsøkskanin flere ganger.

Skrevet

Beklager, det stemte ikke så godt på meg. Kjærlighet er et punkt i livet mitt jeg absolutt ikke har tvil om ;)

Men takk for lesningen :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Beklager, det stemte ikke så godt på meg. Kjærlighet er et punkt i livet mitt jeg absolutt ikke har tvil om ;)

Skyttekvinne her.

Jeg legger også tarot, og fikk en annen tolkning av trådstarters legg.

Min tolkning:

Problemet er at du drar på fortiden/hendelser fra fortiden, og at det er på tide å la fortid være fortid, og legge den bak seg.

Årsaken til problemet, ligger i at du ikke har brukt magefølelsen når du har tatt avgjørelser... mulig at det er snakk om at det fortidens problem (som fremdeles henger med) er juridisk, eller har med en forretningsavtale å gjøre.

Løsning: Jeg tror du er stresset på grunn av ting fra din fortid.

Du må ta vare på deg selv, spise riktig, sørge for nok aktivitet og hvile... ha omsorg for din egen helse.

Skrevet

Legg gjerne på meg også. (Jeg har kort selv, men mye mer spennende når andre legger for meg).

Skytte, godt over min første ungdom, har et optimistisk syn på livet og har en sterk tro på karma.

Jeg er nokså overbevist om at ting kommer tilbake til oss. Ikke alltid slik vi vil eller tror.

Har også en sterk intuisjon som jeg prøver å utvikle videre.

Og har en stor overbevisning om at noe svært positivt vil komme inn i livet mitt. Kanskje noe eksepsjonelt.

Gjest Supermimz
Skrevet

Jeg er en snill og omtenksom kvinne med et stort hjerte for familie og venner.

Jeg heter Anita og er en vekt(libra).

Hva ser du? :)

Hei Anita!

Sitter her med kortene og skulle legge til deg, men mitt problem er at beskrivelsen av deg ligner sånn på noen jeg kjenner som heter anita, og da får jeg jo ikke kort til deg, men til henne. Jeg blåser i å poste anonymt, så kan du jo evt sende meg en pm med en evt fødselsdato om du ønsker. Beklager. :)

Gjest Supermimz
Skrevet

Hei skyttekvinne som hjelper meg, vil bare si tusen takk! :)

Gjest Supermimz
Skrevet (endret)

Jeg tenker og funderer mye på alt mulig rundt meg. bryr meg om mennesker og dyr, og liker ikke urettferdighet og ondskap. Har mine hemmeligheter som alle andre, men ikke noe som ville skadet noen andre enn meg om det skulle komme frem.

Les meg gjerne om du klarer, men vil da klart ikke ha svar som du kan finne i dagboken min ;)

Kvinne 29 år

.

Heisann, og takk for at du meldte deg som prøvekanin!

Jeg legger problem,årsak,løsning og fikk:

seks staver som ditt problem: Dette kortet betyr suksess i arbeide. Har du problemer med å nå en forfremmelse?

syv sverd som årsaken til ditt problem: Dette kortet står for varierende anstrengelser og forsiktighet. Det kan fortelle om noen som arbeider på en ustabil måte, noen som pøser energi inn i noe en stund, for så å ikke gjøre mye. Dette er beskriver noen som kan lykkes, men som trenger jevnlige mentale stimuleringer og forandringer.

Løsningen eller resultatet blir de elskende.

Kansje skyttekvinne kan hjelpe meg her igjen?

Dette kortet handler om kjærlighet mellom to. En ganske dyp kjærlighet, som et 'indre ekteskap. Det er altså om en sammensmeltning av motsetninger gjennom kjærlighet. Det kan jo være en sammenheng med at dere er prøvere :)

Endret av Supermimz
Gjest Supermimz
Skrevet

Godt å høre Shade.:) Du fikk en annen tolkning her i tråden, du får se om det stemmer bedre. Noen ganger er jeg rådårlig på å tolkekortene riktig. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å være prøvekanin! :jepp:

Noe som beskriver meg.. Jeg er kreps, og passer som oftest bra inn i de typiske krepsebeskrivelsene. Følsom og sentimental, men likevel sta og bestemt og ekstremt lojal og kjærlig overfor de som har funnet veien innenfor det beskyttende krepseskallet :gjeiper: Mellomnavnet mitt er Elisabeth.

Skrevet

Hei

Jeg har sendt dg pm.Venter spent på svar nå.Artig:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en løve på 28 år. Jeg er en slags ytterpunktperson, som ligger i begge deler av skalaen, altså litt enten/eller, både /og, aldri midt på. Jeg liker ikke urettferdighet. Jeg har stort hjerterom. Trives best når jeg er aktiv og med mange mennesker, men trenger også å trekke meg tilbake og være alene.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...