Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne dokumentaren gir vel en god pekepinn på hvordan det er :hakeslepp: . det var en ut av disse kvinnene som sa at de var sammen utelukkende pga barna! for en mann som klarer å se på horen sin. All ære til han! Si meg, må man betale bidrag til utro kvinner? må være jævlig vanskelig å se sin partner i ansiktet hver dag! Må jo føles som penger til prostitusjon!

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Hvilken dokumentar?

Selvfølgelig må man betale bidrag (regner med det er barnebidrag du sikter til) selv om kjerringa knuller rundt.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er mye verre med utro kvinner enn menn.

Menn jobber hardt og gir kvinner penger, trygghet og rom til å utvikle seg. Og så svikter mange av dem så ufattelig.

Ottar-kvinnene er sikkert fornøyde nå.

Gjest navnelapp
Skrevet

Her må det vere noko vi har gått glipp av.

Gjest Invicta
Skrevet

Hvilken dokumentar?

Selvfølgelig må man betale bidrag (regner med det er barnebidrag du sikter til) selv om kjerringa knuller rundt.

Ut i fra emnetittel på denne tråden tenker jeg TS mener "utro kvinner" på Kanal Fem.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Ut i fra emnetittel på denne tråden tenker jeg TS mener "utro kvinner" på Kanal Fem.

Aha, eg leste litt feil :gjeiper:

"Utro kvinner, går fem på".

Skrevet

Menn jobber hardt og gir kvinner penger, trygghet og rom til å utvikle seg. Og så svikter mange av dem så ufattelig.

du er så morsom. det er dere menn som tror dere trenger å forsørge oss

Skrevet

Aha, eg leste litt feil :gjeiper:

"Utro kvinner, går fem på".

Haha.. Det leste jeg også! :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Gjest skrev 04 april 2010 - 00:19:

du er så morsom. det er dere menn som tror dere trenger å forsørge oss

Hvor mange kvinner er det som blir forsørget av menn nå til dags??

Kvinner gir menn penger, trygghet, rom til å utvikle seg - og føder barna deres. Og så svikter mange av dem så ufattelig. Men kvinnfolka har skylda uansett? Eller hvordan var det nå igjen?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om en part er utro så burde det ved ett brudd blitt gjort endringer i fordelingen av verdier. På den måten blir det lettere, rent økonomisk, for den bedratte å stå på egne ben økonomisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Om en part er utro så burde det ved ett brudd blitt gjort endringer i fordelingen av verdier. På den måten blir det lettere, rent økonomisk, for den bedratte å stå på egne ben økonomisk.

Det beste er å ha en dame som er økonomisk avhengig av en. Da hverken tør eller vil hun være utro.

Skrevet

Det beste er å ha en dame som er økonomisk avhengig av en. Da hverken tør eller vil hun være utro.

Men det er dessverre ingen garanti for at hun da er lykkelig. Da blir hun jo fordi hun "må", ikke fordi hun vil.

Gjest Gjest
Skrevet

Men det er dessverre ingen garanti for at hun da er lykkelig. Da blir hun jo fordi hun "må", ikke fordi hun vil.

Det er ofte jeg ikke vil gå på jobben, men jeg må. Likevel er jeg lykkelig med jobben min.

Mennesker, spesielt kvinner, blir lykkelige av å ha faste rammer de kan forholde seg til. For mye frihet gjør dem bare usikre og obsternasige.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en eks som var økonomisk avhengig av meg. Han var likevel utro ... hva gjorde jeg feil?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde en eks som var økonomisk avhengig av meg. Han var likevel utro ... hva gjorde jeg feil?

Feil kjønn.

Skrevet

fortsett å diskuter. var det noen som så denne i det hele tatt? :klø:

Skrevet

Det er ofte jeg ikke vil gå på jobben, men jeg må. Likevel er jeg lykkelig med jobben min.

Mennesker, spesielt kvinner, blir lykkelige av å ha faste rammer de kan forholde seg til. For mye frihet gjør dem bare usikre og obsternasige.

:rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...