Gå til innhold

Heftig orgasme!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I natt hadde jeg en relativt heftig opplevelse. Jeg hadde lagt meg i sengen for å sove, og var nesten i drømmeland da jeg kjente en litt uvant pulsering fra underlivet. Jeg kjente jeg var våt, og den stadig mer intense pulseringen gjorde meg selvsagt kåtere og kåtere. Tankene mine begynte å løpe litt løpsk, og pulseringen (særlig inne i skjeden) ble mer og mer heftig. Jeg bestemte meg for å ikke selv hjelpe til med hendene, rett og slett for å se hvordan dette (som jeg forøvrig aldri hadde opplevd tidligere) ville utvikle seg.

Jeg har aldri før hatt gleden av å oppleve enn vaginal orgasme, hverken på egen hånd eller mens jeg har hatt sex med andre, men i natt gjorde den sannelig sin inntreden! Jo mer og mer jeg fantaserte, jo deiligere ble følelsen der nede, både i skjeden og på klitoris. Og alt dette uten at jeg berørte meg selv med så mye som en finger! Pusten min var helt ute av kontroll, til forskjell fra når jeg onanerer og kan regulere den til en viss grad selv.

Aldri før har jeg opplevd å få orgasme på denne måten! Det var en ekstremt deilig og spennende opplevelse, og det jeg lurer på er om andre jenter noen gang har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest wahaj
Skrevet

Jeg har drømt lignende, og følt at det var ekte der og da, men da jeg våknet var jeg litt usikker på om jeg hadde fått orgasme eller ikke :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...