Gå til innhold

Anbefaling til gode TV-serier? (gjerne nye)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det har seg slik at jeg har blitt avhengig av tv-serier. Og trenger tips til noen jeg ikke følger med eller har sett ferig.

Type serier jeg ser på:

Dexter

Heroes

Prison Break

Lost

Grey's Anatomy

Private Practice

Gossip Girl

Melrose Place (2009)

How I Met Your Mother

Two and Half Men

Cougar Town

The Vampire Diaries

(litt av True Blood)

Og noen andre som jeg ikke kan komme på nå.

Så hvilke andre serier vil dere anbefale?

Takk!

Mvh, Tiarra

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

Numbers! Koselig serie om to brødre som jobber sammen, et mattegeni og en fbi-dud. Action-drama.

Six Feet Under. Sær, sær serie, som er skikkelig rar noen ganger men får deg til å føle deg skikkelig hjemme. Drama.

Big Bang Theory. Skikkelig deilig nerdehumor. Komedie.

de jeg kommer på i farta :)

Skrevet

Psych

House MD

Surface

Wire in the Blood

Life on Mars (UK)

Life

The Mentalist

NCIS

Skrevet

Takk begge to!

House MD har jeg sett litt av, men jeg datt litt av. Skal prøve igjen. Samme gjelder 24, men den ble litt kjedelig etter 3 sesong syntes jeg.

The Mentalist tror jeg har sett bare reklamen av, tror den kan være bra ja :)

Six Feet Under har jeg hørt er bra :)

Takk dere! Nå har jeg en del jeg kan sjekke ut i hvert fall ;)

Skrevet

Jeg anbefaler absolutt House, ja. Og Rome. :)

Skrevet

Anbefaler også House og Six Feet Under.

Ellers elsker jeg The Sopranos, The Wire, Law and Order: Special Victims Unit, Criminal Minds, The Office US og Arrested Development.

Skrevet

Californication er et must for meg! Har storkost meg med alle tre sesongene, og ler meg glugg ihjel. Mange er visstnok skeptiske når de bare har sett en episode eller to, men jeg lover deg - den er verdt å se på om du ikke har gjort det allerede.

Ellers så jeg United States of Tara her for en god stund siden, og det var faktisk ganske så gøy. Handler om en scizofren to-barnsmor :) Mulig de har kjørt i gang med sesong to nå.

Som flere nevner, Six Feet Under. Lange episoder, fem sesonger. Har litt å følge med på der :) En serie som rørte godt ved meg, og jeg synes fortsatt det er tomt uten den.

Lipstick Jungle synes jeg var helt grei, enkel og småhumoristisk serie :) Greit å se de to sesongene når man ikke har noe annet å se på.

Generation Kill skal visstnok være ganske bra også. Blir mitt neste prosjekt.

(Og få med deg begge de fulle sesongene av True Blood :)) Denne er verdt et maraton!)

Skrevet

Hvis du liker The office, så vil du elske Parks & recreation. Den har seila opp som ny favoritt hos meg i alle fall. ^^

Skrevet

Slenger meg forøvrig med på de som har foreslått Big bang theory og United states of tara også. Førstnevnte går jo faktisk på norsk tv (hver ettermiddag?), så den er enkel å sjekke ut. Sistnevnte er en flott, flott serie jeg ikke fatter at ikke har kommet på norsk tv enda. Og de er i gang med sesong to på amerikansk tv nå, ja.

Skrevet

Eg har sett sistnevnte (United States of Tara) i Norge. No bur eg i utlandet igjen, men eg blei kjend med serien heime. Skal sjekke ut Big Bang Theory :)

Skrevet

Eg har sett sistnevnte (United States of Tara) i Norge. No bur eg i utlandet igjen, men eg blei kjend med serien heime. Skal sjekke ut Big Bang Theory :)

Oj, er lite oppdatert jeg da. Det har kanskje gått på en sånn fancy kanal? Uansett, enklere å få tak i serien da, og det er jo et stort pluss.

Kos deg med Big bang theory!

Skrevet

Men behaving badly (90 talls)

The League of Gentlemen

Little Britain

Kanskje noe i mørkeste laget for mange, men morsomme synes nå jeg :)

Skrevet

Et par serier:

Better off ted

Ellen

Legend

Band of brothers

Flashforward

Glee

Skrevet

Little Britain

Denne anbefaler jeg også. Fryktelig morsomt!

The Big Bang Theory er også en genial serie. Kommer en ny sesong nå :popcorn:

Skrevet

The Big Bang Theory er også en genial serie. Kommer en ny sesong nå :popcorn:

Big bang er så utrolig bra!

Skrevet

IT'S ALWAYS SUNNY IN PHILADELPHIA!! Å herregud ALLE må se den serien, det er komedie med en jente, tre gutter og Danny DeVito (av alle folk!) og de fantastisk dumme, tankeløse, hysteriske ideene de kommer på i løpet av en dag. Jeg ler så jeg nesten tisser på meg hver eneste gang, disse menneskene er HELT SYKE!

Jeg klarer ikke å forklare med ord hvor morsom og psycho denne serien er, den må bare ses!! :skratte:

Skrevet

Hvis du liker The office, så vil du elske Parks & recreation. Den har seila opp som ny favoritt hos meg i alle fall. ^^

Den er dritmorsom!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

The Listener. Handler om en paramedic som er synsk og kan lese tanker. Er en ca ny serie på FEM. Sikkert ikke så mange som liker den, men ettersom jeg holder på med ambulansefag selv og skuespilleren er kjekk er det bra underholdning. Den kan også ses her.

Skrevet

Chuck, How I met your mother, Bones, Friday night lights, Greek. Støtter også forslaget om Big Bang Theory!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...