Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Hei! Mulig det er skrevet en tråd om dette tildigere, så henvis gjerne til en annen tråd om noen vet om det.. Jeg, 25 år, og kjæresten min har forsøkt å bli gravide siden august 2009. (Jeg sluttet med p-pillen januar 2009, og vi brukte kondom fram til august 2009). Jeg har alltid hatt regelmessig mens (og da også sikkert regelmessig el?), fram til for to måneder siden - da den kom 8 dager over tiden. Vi tok da tre negative graviditetstider, og mens kom den 8. dagen. Forrige måned kom mens akkurat 4 uker etter første dag i siste mens ( som den alltid har gjort tidligere). Nå er jeg igjen på overtid, per dags dato 6 dager over, og har tatt to negative tester.. Noen som har erfaring med dette? Hva kan grunnen være? Har hørt at den kan bli forsinket pga. stress, men føler ikke at vi har stresset mer enn vanlig denne måneden, og heller ikke forrige gang den ble så forsinket.. Men kjenner jeg begynner å bli litt stresset nå, og redd for at det skal være noe galt. Samtidig blir jeg også veldig frustert, skjønner ikke hvorfor det plutselig nå skal begynne å bli kluss i syklusen, når det aldri har vært noe problem tidligere - og hvordan skal vi nå kunne beregne EL, og få det til å klaffe?? :s
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Ingen erfaringer/tanker, noen?? 9 dager på overtid, og nok en negativ test....
Marlene Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Hei:) Jeg har hatt noe av det samme som deg. Sluttet på p piller sommeren 09. Normal men litt lenger syklus etter dette. 1.desember hadde jeg siste mens. Gikk til gyn i midten av feb ettersom jeg ikke hadde fått mensen men neg grav tester. Viste seg at jeg var gravid, men kun fire uker på vei. Jeg hadde plutselig hoppa over en eggløsning, og blitt gravid på den i januar, som da kom som normalt. Så ja, litt kluss var det, men det funka alikevel. Mista desverre i uke 9. Men men, prøver igjen!
Marlene Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Gynekologen sa forøvrig at dette var ganske normalt, å hoppe over en eggløsning av og til, selvom det bare har skjedd den ene gangen med meg. Eller at eggløsning er forsinket og deretter forsinket mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå