Gjest lemon Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 I natt hadde jeg sex med en jeg ellers aldri hatt innledet forhold med. Vi kjenner hverandre litt og har møtt hverandre et par tre ganger. I natt hadde vi altså oss, men mannen er veldig hårete. Noe om er svært turn-off for meg. Særlig hår på ryggen. Så nå sitter jeg å lurer på hvordan jeg skal avvise han hvis han vil ha sex igjen?
Gjest lemon Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Jo, men da vil han ha forklaring på hva som er galt da jeg ikke hadde problemer første gangen.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 I natt hadde vi altså oss, men mannen er veldig hårete. Noe om er svært turn-off for meg. Særlig hår på ryggen. Så nå sitter jeg å lurer på hvordan jeg skal avvise han hvis han vil ha sex igjen? Du kan jo si neste gang han spør om dere skac.l treffes igjen: -"Takk for sist, det var hyggelig/fint (etc.), men tror ikke det passer at vi treffes mer, jeg har det ganske travelt fremover - mye å gjøre!"
malmklang Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Ellers så bruker ærelighet å funke greit. "Du, dette var et engangstilfelle. Jeg er ikke interessert i å være noe mer enn venner!" eller noe lignende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå