Gå til innhold

Frisør/sminke og fotograf i Sandnesområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i Sandnes i oktober i år. Er det noen som har anbefalinger og tips til en salong i nærheten hvor jeg og forloveren min kan få satt opp håret og bli sminket? Ser det har vært noen tråder om dette før, men tar gjerne i mot flere tips? Hvor lenge før bør jeg bestille frisør?

I samme slengen lurer jeg også på om noen har noen gode fotograftips, er vel greit å få bestilt fotograf så snart som mulig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg giftet meg i august i fjor og brukte Håret frisørteam i langgata i Sandnes og var super fornøyd :)

vi brukte wetteland foto til fotograf han holder til på gandal ,og er også super fornøyd med jobben han gjorde.

Han har egen hjemmeside www.wetteland-foto.no

Skrevet

Hei!

Jeg giftet meg i august i fjor og brukte Håret frisørteam i langgata i Sandnes og var super fornøyd :)

vi brukte wetteland foto til fotograf han holder til på gandal ,og er også super fornøyd med jobben han gjorde.

Han har egen hjemmeside www.wetteland-foto.no

Takk for tips, de skal sjekkes ut nærmere :) Hvor bestilte du brudebuketten fra forresten? Noen gode tips der?

Skrevet

Hei!

Jeg bestillte min brudebukett hos Siljes blomster som lå på lura, men vet ikke om hun driver lengre, for hun holder iallefall ikke til i det samme lokalene lengre, men du kan jo prøve å google det :)

• 5 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg bestillte min brudebukett hos Siljes blomster som lå på lura, men vet ikke om hun driver lengre, for hun holder iallefall ikke til i det samme lokalene lengre, men du kan jo prøve å google det :)

Hei igjen! Kan jeg spørre hvor mye du betalte for hår og sminke hos Håret Frisørteam?

Skrevet (endret)

Takk for tips, de skal sjekkes ut nærmere :) Hvor bestilte du brudebuketten fra forresten? Noen gode tips der?

Sandved gartneri er veldig flinke. jeg skal selv få ei som heter heidi der til og gjøre min bukett til neste år.. Har selv jobbet det i 6 måneder og synes heidi er kjempe dykrig..

Endret av tina89
Skrevet

Hei

Jeg betalte ca 2000 for hår og sminke hos håret frisørteam. nå skal det sies at jeg kjenner hun frisøren som jeg hadde, så jeg aner ikke om det var rabbatert pris eller ikke. :)

Skrevet

Hei.

Jeg anbefaler deg å gå inn på mimikk.no og se på brudebildene Kristin har tatt. Dette er de fineste brudebildene jeg fant når jeg lette etter fotograf i Rogaland, og hun har studio i Sandnes (i langgata en plass).

• 3 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for alle tips :) Fotograf er nå bestilt, neste post på programmet blir å bestemme meg for frisør/sminke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...