Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Har heltre kjøkkenbenk som jeg visstnok skulle ha oljet innimellom for å hindre sprekkdannelse. Jeg har ikke gjort det. Nå har det kommet noen sprekker. Er det for sent å gjøre noe? Regner kanskje med det, ettersom limet som holder treet sammen er vel borte nå da..? Må jeg bare kjøpe ny?
DDuck Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Finnes det ikke noe sånt som heter noe alà trefix eller noe slikt? :klø: Jeg mener å huske vi hadde noe sånt på sløydsalen som vi brukte hvis vi var uheldige og fikk sprekker i ting vi lagde... Du kan jo gå inn på farveglede o.l sider å se om det finnes noe i sortimanget deres? Eller dra til en sånn type butikk å høre om de har.
Gjest Stavangermamma78 Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Det heter formtre og er en sparkel med forskjellige trefarger. Platen skal oljes helt i starten for å hindre sprekker, men når de først har kommet er det dessverre ikke noe annet enn du kan gjøre med de enn å bruke formtre på... Og så olje så det ikke kommer flere sprekker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå