Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Jeg er en jente på 26 år som er kjæreste med en 30 år gammel amerikansk gutt. Vi har et slags avstandsforhold som har vart i 1,5 år nå. Han bor her hos meg i 3 måneder av gangen. Dette fordi han bare har et besøksvisum og må reise tilbake til usa for 3 måneder av gangen, før han kan komme tilbake til meg for 3 måneder. Det har vært tungt, og jeg har selvsagt håpet på at vi forholdet vårt skulle ta steget mot forlovelse. Men..for 2 uker siden fant jeg ut at når han er i usa så har han sex med andre jenter. One night stands. Finner de på nettet, møter de og knuller dem. Alle aldersgrupper, virker ikke som utseendet betyr så mye.. Han lar det gå maks 10 dager mellom hver ONS. Jeg fant ut av dette ved at han en dag brukte laptopen min, og glemte å logge av emailkontoen sin..og da var det fritt fram for å lese emailene hans. Jeg liker ikke måten jeg fant ut av dette på, og jeg har ikke konfrontert ham med det enda. Både fordi jeg skammer meg over at jeg leste hans private mailer, men også fordi jeg ikke klarer flere krangler. Han skal reise tilbake til usa om 11 dager, og jeg har hittil bare ventet på at dagen han skal reise skal komme, så jeg kan bli kvitt ham. Men han er så urettferdig og oppfører seg som den største idioten mot meg! Og nå er jeg så sint, og vil at han skal vite at jeg vet hva han holder på med når han ikke er sammen med meg! Jeg har aldri vært i et forhold hvor en har vært utro..det jeg lurer på, er hvordan jeg skal gå fram for å fortelle ham hva jeg vet. Dette er en person som blir lett sint, kjefter og smeller, fiker til meg, slår og biter.. Jeg har hittil unngått å prate om det, men jeg vil nå at han skal vite at jeg vet.. Hvordan skal jeg fortelle ham dette? Jeg er redd...
Gjest Common Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Du trenger ikke å fortelle han noe som helst, annet enn at du ikke vil mer. Få han ut av ditt hjem. Han kan fint lure på hva som skjedde. Og når han først er i USA, så kan du si at du vet alt. Jeg hadde ikke sagt noe. Bare fått han ut.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Hvorfor skal han bo hos deg de siste 11 dagene? Og hvorfor i denne verden er du sammen med en som slår og biter. Hvordan løse det? Fortell han at du vil at han skal dra hjem - nå. Du vil ikke ha han boende hos deg en eneste dag til. Når han er vel hjemme i USA forteller du at du vet at han har vært notorisk utro og at du ikke vil ha noe fremtidig kontakt med han.
Konservativ Mann Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Utro, voldskriminelle, barnslige drittunger får altså feie over norske damer i 30 dagers intervaller, mens knakende kjekke, norske "boleaper" blir nektet kos. Nesten så jeg får lyst til å bli homo på trass!
fink Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Hvorfor er du sammen med en som kjefter, slår og biter? Det er vel bare å si at du vet at han knuller andre? Skjønner ikke hvordan du kan la være å si noe mens han er her på besøk som din kjæreste. Hiv ham ut.
Gjest lolita___ Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 (endret) Herrigud kan tenke hvordan du har det nå.Jeg synest du skal kaste han ut av huset ditt.Etter at han er ute kan du enten ringe han eller sende meld.Fortell at du så alle mailene osv Sånne dritsekker fortjener sikkelig bank,leker med folks følelser.Fy jeg blir så sint.Men ikke si noen ting når han er hos deg,du sier at han slår osv så FÅÅÅ HAN UT KJÆRE DEG.Du venter ikke 11 dager til... Endret 3. april 2010 av lolita___
Gjest såret Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Alt dere sier er fonuftig. Men jeg er nok for snill til å kaste han ut nå. Han er uten jobb for tiden og har lite penger, og jeg vet han ikke har råd til ny billett eller hotell de neste dagene.. Ja, jeg vet..jeg er dumsnill. Planen min var lenge å gjøre som dere sier, ikke si noe om at jeg vet til han er tilbake i usa. Huff, vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Blir nok bare å holde ut som vanlig.
Fluffe Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 så om han har lite penger? han får sove ut da. hvorfor skal du passe på en drittsekk? han får smake sin egen medisin
lulle Skrevet 3. april 2010 #10 Skrevet 3. april 2010 (endret) Kjæresten min er uten penger, og jobb. Han ligger med andre når jeg ikke er der, han slår, biter, brøler og kjefter, men jeg er så snill at jeg ikke klarer å kaste ham ut, selv om han bor hos meg og jeg betaler:-) Jeg tror ikke du trenger råd jeg. Enten er du et troll med stor T, eller så er du langt under middels intelligent. Endret 3. april 2010 av lulle
Gjest Blondie65 Skrevet 3. april 2010 #11 Skrevet 3. april 2010 Alt dere sier er fonuftig. Men jeg er nok for snill til å kaste han ut nå. Han er uten jobb for tiden og har lite penger, og jeg vet han ikke har råd til ny billett eller hotell de neste dagene.. Ja, jeg vet..jeg er dumsnill. Planen min var lenge å gjøre som dere sier, ikke si noe om at jeg vet til han er tilbake i usa. Huff, vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Blir nok bare å holde ut som vanlig. DA har du bare et valg og det er å holde kjeft til han er dratt. Jeg forstår ikke hvorfor du skal fø på en sånn dumskalle som han, men siden du tror du er ansvarlig for han og sikkert egentlig mest redd for konfrontasjon så får du bare bite tennene sammen og holde ut. Det har ingen hensikt å fortelle han noe som helst verken nå eller senere om at du har snoket i e-posten hans. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor du i det hele tatt trodde at du hadde mot nok til å gjøre det eller hva du skulle oppnå når du ikke har vett nok til å pakke kofferten hans og få han ut på gaten fordi han mangler penger.
Gjest lolita___ Skrevet 3. april 2010 #12 Skrevet 3. april 2010 Det virker mer som om du er usikker på deg selv.Kjære deg han fortjener deg ikke.Du gjør alt det for han etter det han har gjort.Jeg bare forstår ikke hvordan du kan se på han eller ha samleie med han etter alt du vet.Kan du late som i 2 uker til?Er du ikke redd for sykdommer om han ligger rundt med alle og etterpå med deg. Jeg prøver bare å hjelpe,du bør ikke tillate deg sånn oppførsel du er verdt mer enn det..
Gjest Supermimz Skrevet 3. april 2010 #14 Skrevet 3. april 2010 Han kan alltids låne penger av familie eller venner i usa om det blir krise, en slik krise som nå. Eller? Hiv han hodestups ut.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. april 2010 #15 Skrevet 3. april 2010 Det er rævhølene som får damene... Du kunne tatt en litt stille snill fyr da TS, men han er vel ikke god nok for deg? Jeg klarer bare ikke ha sympati med folk som velger rævhøl som partnere. Ikke minst de som faktisk holder på dem etter å ha blitt slått også...
Gjest lolita___ Skrevet 3. april 2010 #16 Skrevet 3. april 2010 Det er rævhølene som får damene... Du kunne tatt en litt stille snill fyr da TS, men han er vel ikke god nok for deg? Jeg klarer bare ikke ha sympati med folk som velger rævhøl som partnere. Ikke minst de som faktisk holder på dem etter å ha blitt slått også... Hun visste jo ikke at han var en dritsekk før hun fant ut av at han hadde ligget rundt med folk.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. april 2010 #17 Skrevet 3. april 2010 Hun visste jo ikke at han var en dritsekk før hun fant ut av at han hadde ligget rundt med folk. Å dumme dumme meg. De er jo ikke drittsekker når de bare klapser til deg og biter deg. At jeg kune være så dum... Tror jeg skal begynne å klapse til damer, da går nok singeltilværelsen fort over.
Gjest lolita___ Skrevet 3. april 2010 #18 Skrevet 3. april 2010 hehehe hun er nok en av få som godtar det.Forstår det bare ikke og ikke nok med det så forsørger hun han også...At hun ikke skjønner at hun er mer verdt enn det.Jeg skjønner at hun kanskje elsker han,men hadde jeg blitt behandlet på den måten hadde jeg gitt FAAEN i om han ikke hadde jobb,penger,sted å være.Han har løyet til deg 1.5 månder.Blir helt oppgitt jeg.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. april 2010 #19 Skrevet 3. april 2010 hehehe hun er nok en av få som godtar det.Forstår det bare ikke og ikke nok med det så forsørger hun han også...At hun ikke skjønner at hun er mer verdt enn det.Jeg skjønner at hun kanskje elsker han,men hadde jeg blitt behandlet på den måten hadde jeg gitt FAAEN i om han ikke hadde jobb,penger,sted å være.Han har løyet til deg 1.5 månder.Blir helt oppgitt jeg. For å si det sånn: Jeg hadde fått lokket han ut av huset for et eller annet påskudd. Når han kom tilbake ville han funnet kofferten sin pakket på trammen med en lapp om at dersom han ikke forlot området straks ville politiet bli tilkalt. Jeg ville også gjort det klart at enhver fremtidig kontakt var uønsket. Hvordan han skaffer seg penger til losji hadde brydd meg midt i ryggen. Siden han er så driftig kan han vel bare sjekke noen damer så ordner det seg vel.
Gjest såret Skrevet 3. april 2010 #20 Skrevet 3. april 2010 Ok, tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering her nå. Hadde aldri trudd noen skulle svare på innlegget mitt, og dere har fått meg til å tenke meg om.. Så nå har jeg fortalt ham at jeg vet at han har vært utro. Siden jeg var usikker på hvilken reaksjon jeg ville få fra ham, valgte jeg å gjøre det på en litt feig måte, ved å sende han en av emailene jeg leste, hvor en av hans "sex annonser" var inkludert. æsj, jeg blir kvalm.... anyways, jeg sendte ham den, tok nøklene og mobilen og stakk ut. Var borte i 3 timer, før jeg kom hjem igjen. Jeg trodde jeg skulle få en reaksjon fra ham. Trodde først at han kom til å ringe eller sende meg melding og spørre hvor jeg var og om jeg var ok. Men nei.. Jeg vet at han kom til å lese emailen rett etter at jeg sendte den, fordi han sitter med laptopen rett ved siden av seg i sofaen og ser/hører når han får mail. Men han hverken så på meg eller snakket til meg da jeg kom inn døra. Jeg sa heller ingenting. Jeg fikset meg litt mat (gulrot..har ikke særlig matlyst nå..) og la meg i senga. Gikk noen minutter, så begynte han å le av seinfeld-episoden han så på tv! Helt utrolig! Han er ikke mye glad i meg!!! Der ligger jeg i senga (senga er i samme rom, bor i en 1-roms) og smågråter, har vært borte i 3 timer og han er ikke bekymret, ikke lei seg for at han har såret meg, er helt likegyldig!! Han sitter der og ler!! Fra nå av er han som luft for meg. Takk for alle som har svart på innlegget mitt. Mannfolkene e no litt morsom..hehe..ja jeg er en litt usikker person, men jeg finner meg ikke i hva som helst, og jeg elsket ham og trodde han elsket meg. Men så fant jeg ut hvilken drittsekk han er. Jeg kjenner ham ikke lenger. Han er fremmed for meg nå, og jeg gjør det slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå