Gjest Pål Skrevet 19. oktober 2010 #21 Skrevet 19. oktober 2010 Er en gutt på 21 år, og bor i en kjeller leilighet med dama. Har nettopp stått å vaska muggsopp/svartsopp på soveromsveggene, og vi sover fra 15-18 timer hver dag. Det er jo ikke så jævla normalt. Blir aldri uthvilt. Og når jeg fortalte huseier om problemet så sa han: Jeg vet om den soppen. Skal anmelde han og lage et Helvete. Har satt inn en luftavfukter også..den er snart full av vann.. =S Er bare å komme seg ut, først som sist.. !
Gjest cara_mella Skrevet 27. januar 2012 #22 Skrevet 27. januar 2012 men hva skal jeg si til legen? et legebytte kan jeg gjøre, men det vil ikke ha effekt fra dag 1, så hva skal jeg si til ham jeg har hatt i kun 1 mnd? har vært der mye med ryggplagene mine, så vet ikke om han vil tro meg... pga ryggplagene må jeg forlate jobben jeg har, som uansett er over om 1 mnd, men for og bli frisk som en fisk til en ny jobb, bør jeg vel hvile et sted som ikke er fullt av sopp? for og teste liksom.. har jo bare bodd her i 4 mnd, håper ikke det er nok tid for en permanent tilstand..vi jobber med og komme oss ut så fort vi kan!
Mamma1 Skrevet 27. januar 2012 #23 Skrevet 27. januar 2012 Opplevde det samme selv. Jeg reagerte ikke, men samboer ble dårlig av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå