Jentepusen Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Har fått virus på pcn. Kjørte en online scan, for å dobbeltsjekk. Avast klarer ikke kvitte seg med viruset. Her er hva Panda Active scan sa: Adware/Zwangi Adware Latent Hide + Info Not disinfectable 1. c:\windows\system32\config\systemprofile\appd...e[1].cab[upgrade.exe][tabquery.exe] 2. c:\windows\temp\tabf169.tmp\upgrade.exe[tabquery.exe] Adware/Zwangi Adware Latent Hide + Info Not disinfectable 1. c:\windows\system32\config\systemprofile\appd...e[1].cab[upgrade.exe][tabquery.dll] 2. c:\windows\temp\tabf169.tmp\upgrade.exe[tabquery.dll] Adware/Zwangi Adware Latent Hide + Info Not disinfectable 1. c:\windows\temp\tabf169.tmp\upgrade.exe 2. c:\windows\system32\config\systemprofile\appd...m6roe8h\upgrade[1].cab[upgrade.exe] Adware/Zwangi Adware Latent Hide + Info Not disinfectable 1. c:\windows\temp\tabf169.tmp\upgrade.exe[uninstall.exe] 2. c:\windows\system32\config\systemprofile\appd...[1].cab[upgrade.exe][uninstall.exe] Trj/CI.A Virus Latent Hide + Info Not disinfectable 1. c:\windows\system32\config\systemprofile\appd...e[1].cab[upgrade.exe][tabquery.dll] 2. c:\windows\system32\config\systemprofile\appd...fzogykr\upgrade[1].cab[upgrade.exe] 3. c:\windows\temp\tabb29.tmp\upgrade.exe[tabquery.dll] 4. c:\windows\temp\tabb29.tmp\upgrade.exe Jeg trenger som sagt litt hjelp til å få vekk dette svineriet..... NOEN DER UTE ?
Zzyzx Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Ser ut til at du må¨slette manuelt: http://www.exterminate-it.com/malpedia/remove-zwangi
Jentepusen Skrevet 3. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2010 Takk for link. Skal prøve, holder bare på å kopiere backup av ting jeg vil beholde i tilfelle jeg gjør noe galt. Er helt grønn på dette området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå