Gjest caramiacaramella Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Lurer bare på om det er lov å ta med laptopen min når jeg skal fly? Jeg har altså ikke tenkt å bruke den, vil bare ha den i veska fordi jeg er redd for at den skal bli stjålet eller ødelagt hvis jeg legger den i kofferten. Noen som vet noe om dette?
Gjest navnelapp Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Ja, det er lov. Du kan bruke den og, berre ikkje under take-off og landing.
attegløyma Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Det er lov. Du kan bruke den og, naar setebelte lyset er av. Eg pleier sjaa film. God tur! Handbaggasjereglane (stoerrelse og vekt) finn du paa flyselskapets heimeside. Mange lar folk ta med vanleg handbaggasje og laptop ved sidan av, i eiga veske, men den maa vere kun for laptop, ikkje anna styr. Ulike reglar i ulike selskap. Men ingen puttar vel laptopen i innsjekka baggasje? Eller...?
Gjest Smaragd Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Meiner å huske en må slå av det trådløse nettet på Pc'n (En liten knapp) På samme måte som en kan ha på mobilen om den står på fly-modus Alt som sender signal skal vere av.
Glitnir Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Meiner å huske en må slå av det trådløse nettet på Pc'n (En liten knapp) På samme måte som en kan ha på mobilen om den står på fly-modus Alt som sender signal skal vere av. Jepp. Og ellers bør du uansett aldri sende laptopen i innsjekket bagasje. Den er lett utsatt for både skader og tyveri, og du får null erstatning fra de fleste forsikringsselskaper om den blir ødelagt.
Mermaid Blues Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Husk også at laptopen må tas ut av håndbagasjen og sendes for seg gjennom sikkerhetskontrollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå