Transemann 35 Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Hei Hvor stor andel av klærne kjøper dere på nettbutikk? Jeg bruker nesten ikke nettbutikk når det gjelder klær. vil tipp 7 % nettbutikk.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Kjøper omtrent aldri fra nettbutikker, liker å prøve klærne og se om de passer og ser bra ut på meg.
Gjest Distiller Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Tipper jeg handler ca. 50/50 i nettbutikker og vanlige butikker.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Jeg handler nok 95% på nettet. Er selv transemann som ts her men liker ikke å avsløre meg i butikker. Har riktignok handlet noen få ganger men oftest sagt at det er gave til dama eller ei stor venninne. De i kasssa bryr seg sikkert ikke og jeg har handlet helt "open minded" en gang i en storby uten at hun reagerte i det hele tatt. Er det bare kvinner tilstede som det som oftest er i en damebutikk så får det enda gå an, men liker ikke å få blikk fra evt machomenn som er med dama si innom når hun skal handle og selv oppholder seg i kassaområdet. Så kvinner er nok mye mer forståelsesfulle på dette området, men allikevel velger jeg helst nettet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Ligger rundt 90% selv, normal kvinnelig 20-åring :gjeiper: Jeg har en enkel kropp å kle, så det er sjeldent et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå