Gjest Vux Skrevet 6. februar 2015 #1621 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Det gjør vi alle Sikker på at jeg ønsker dette mere enn deg lol Endret 6. februar 2015 av Vux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1622 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg synes det er leit denne tråden er blitt til enda en snikk snakk tråd. Var mye bedre før!Anonymous poster hash: 98017...d8c Hei til trådens brukere. Har tenkt meg om litt og her kommer resultatet. Jeg har også fått pm-henvendelse ang. bruken av denne tråden og hva meningen er med den. Ser at det har utartet seg og at det for mange blir til en lang samtale og snikk-snakk-tråd og det var tråden ikke ment som. Jeg hadde tenkt at man kunne fortelle om det som en er trist og lei seg for, som en stille betroelse...et sted å få sagt det som det er. Et sted hvor alt en sier blir mottatt på fortrolig måte, hvor en møter forståelse i det stille. Jeg ser liksom for meg at det å plusse et innlegg, blir som å gi en klem eller klapp på skulderen. Jeg forstår at mange har behov for å si noen trøstens ord og ære være dere for det, men kanskje dere kan ta det på pm? Det går an å ha gode små, eller store, samtaler der også. Hvis folk begynner å ha lange samtaler her om akkurat deres konkrete ting, forsvinner den enkeltes innlegg i vrimmelen av ord...og alle som er triste fortjener å få plass til det de har på hjertet. Det blir som at hver eneste brukers hjertesukk, skal ha hovedrollen i tråden akkurat der og da. Håper at dere er med på det og at dette kan fortsette å være den tråden det var ment som. Klem og gode ønsker til dere alle, både triste og trøstende medmennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1623 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg synes det er leit denne tråden er blitt til enda en snikk snakk tråd. Var mye bedre før!Anonymous poster hash: 98017...d8c Når folk har det vondt må man jo få lov til å trøste dem Anonymous poster hash: 8ae92...3ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1624 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Når folk har det vondt må man jo få lov til å trøste dem Anonymous poster hash: 8ae92...3ab Helt enig, send pm til dem. Da blir det en personlig og fin gest. Endret 7. februar 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1625 Del Skrevet 7. februar 2015 Idag er jeg litt trist fordi jeg skal avslutte forholdet til min kjæreste. Vi har holdt sammen i 7 år, men det fungerer ikke lengre. Anonymous poster hash: 47436...97a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #1626 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg er trist fordi jeg tenker på alle som kommer til å bli rammet av vindens og havets herjinger denne helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 7. februar 2015 #1627 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Syntes kanskje det var litt trist å tenke på alle gamle som har og som kommer til å brekke lårhalsen denne vinteren, men så kom jeg meg hjem og inn i varmen. Hadde som sagt en veldig grei fastlege som brakk lårhalsen et par år tilbake i tid, nybakt far var han også hvis jeg husker riktig. Jeg så nylig at han er nå tydeligvis tilbake som fastlege, men det var visst ikke mulig å velge denne personen igjen da jeg byttet fastlege. Endret 7. februar 2015 av Vux 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. februar 2015 #1628 Del Skrevet 7. februar 2015 Fordi jeg er aleine frem til i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1629 Del Skrevet 9. februar 2015 Fordi Vux har forlatt forumet, ved å bli slettet!Anonymous poster hash: 76201...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 10. februar 2015 #1630 Del Skrevet 10. februar 2015 Fordi Vux har forlatt forumet, ved å bli slettet!Anonymous poster hash: 76201...871 Ja, dette her var trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #1631 Del Skrevet 10. februar 2015 Fordi jeg har noen svært tøffe valg foran meg de neste dagene, og jeg ikke må feige ut, for de er viktige men vonde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. februar 2015 #1632 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg er trist fordi ingen av de jeg har forelsket meg i iløpet av de siste tre år kanskje fire. Har mistet tellinga av en eller annen grunn ikke vil ha meg. En av de deklarerte sine følelser for meg ene dagen for så å totalt trekkectilbake alt han sa dagen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. februar 2015 #1633 Del Skrevet 10. februar 2015 Fordi jeg savner ei viss jente..... psssssssssssss Call me 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #1634 Del Skrevet 10. februar 2015 Fordi jeg savner ei viss jente..... psssssssssssss Call me Heh, av en eller annen grunn visste jeg at kommentaren din ville handle om dette Du har i det minste en kjæreste, jeg skulle gjort alt for å ha i dame i livet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 10. februar 2015 #1635 Del Skrevet 10. februar 2015 Ikke prøv for hardt, James. Desperate menn tror jeg ikke tenner noen. Du har mange gode egenskaper som kvinner faller for. Bruk dem og la de heller finne ut hvilken spesiell person du er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 10. februar 2015 #1636 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg er møkkalei regn/vind og jeg har vondt i hofta. Igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #1637 Del Skrevet 10. februar 2015 Triste greier dette her. http://www.vg.no/rampelys/whitney-houston/new-york-post-familien-til-bobbi-kristina-vil-la-henne-doe-samme-dag-som-whitney/a/23392668/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #1638 Del Skrevet 10. februar 2015 Triste greier dette her. http://www.vg.no/rampelys/whitney-houston/new-york-post-familien-til-bobbi-kristina-vil-la-henne-doe-samme-dag-som-whitney/a/23392668/ Er hun dattera til whitney houston? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. februar 2015 #1639 Del Skrevet 10. februar 2015 Ja, det sto i artikkelen. Men minner deg om at dette ikke er en avsporingstråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #1640 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Fordi livet er kjedelig... Endret 10. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå