Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg er forferdelig trist idag fordi: En dag som begynte godt ble brått kjiip da lederen i avd. kom å ga meg en overhøvling i kollegaers påhør, for noe jeg ikke var skyld i. Og som jeg heller ikke visste om at var skjedd.

I samme åndedrag tok h*n med en feil jeg hadde gjort- en ganske alvorlig feil, men som jeg ikke var blitt opplært i å hindre.

Da jeg kom hjem var jeg lei, tøtt og sliten. Ville bare sette meg ned 5 minutt før jeg startet med hjemmeoppgavene. Tenåringen min var på krigsstien og jeg fikk en tirade av sure oppgulp.

Anonymous poster hash: 47436...97a

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanårsaken være at navnet ditt EryMax er prikk likt navnet på en antibiotikakur og folk er redd du har noe veldig smittsomt?

Anonymous poster hash: 76201...871

Jeg tviler på at hun heter erymax i virkeligheten :P

Fail Army er omtrent sånn som Americas Funniest Homevideos, bare uten han teite programlederen de har der. Også uten publikumet. Med andre ord består det av morsomme videoer folk har laget hjemme. Som regel består videoene av ting folk har tabbet seg ut med, men det blir som regel ganske morsomt når man får se det på video (programmet).

Hvorfor syns du han er teit? Likte du bedre han bob saget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg tviler på at hun heter erymax i virkeligheten :P

Hvorfor syns du han er teit? Likte du bedre han bob saget?

Han er alt for høy på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er alt for høy på seg selv.

Likte du bedre når bob saget var med? Jeg så ikke når han var med, programmet har jo vart i 26 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Likte du bedre når bob saget var med? Jeg så ikke når han var med, programmet har jo vart i 26 år

Jeg aner ikke hvem han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Jeg likte Bob Saget bedre, han virket mye mer sympatisk ut.

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke engang hvorfor jeg føler meg trist.. Mistenker depresjon :(

Anonymous poster hash: a03a2...956
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg vet ikke engang hvorfor jeg føler meg trist.. Mistenker depresjon :(

Anonymous poster hash: a03a2...956

:hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg fóler meg ikke sá glad ná. Ble skikkelig rasende tidligere pá grunn av noe som irriterer meg sá mye med ene óyet mitt. Og da kom det ut litt stygge ord fra meg. :( Og ná fóler jeg meg bare litt frustrert og trist igjen. Tenker om á logge meg av her og á spille noen spill bare for á roe meg litt mer ned og á próve med á oppmuntre meg litt mer.

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fóler meg ikke sá glad ná. Ble skikkelig rasende tidligere pá grunn av noe som irriterer meg sá mye med ene óyet mitt. Og da kom det ut litt stygge ord fra meg. :( Og ná fóler jeg meg bare litt frustrert og trist igjen. Tenker om á logge meg av her og á spille noen spill bare for á roe meg litt mer ned og á próve med á oppmuntre meg litt mer.

:klem: Gode tanker til deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og skyll munnen din, så får du bort den dårlige ettersmaken av stygge ord.

så finner du noe kosemomsegodtesnop og putter i munnen.

Og litt ekstra kos, og vips så blir du happy pinguin igjen.

Noen ganger hjelper detvå sove dumme ting bort.

Bli glad, solgule spretne Sunflower! :) :) :) :) :) :) :):):):):):):):)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

:klem: Gode tanker til deg :jepp:

Takk. :hug:

Ta og skyll munnen din, så får du bort den dårlige ettersmaken av stygge ord.

så finner du noe kosemomsegodtesnop og putter i munnen.

Og litt ekstra kos, og vips så blir du happy pinguin igjen.

Noen ganger hjelper detvå sove dumme ting bort.

Bli glad, solgule spretne Sunflower! :) :) :) :) :) :) :):) :):) :):) :):)

Takk du ogsá. :):klemmer: Ja, jeg skal nok komme meg til sengs etter at jeg har spilt noen spill. Det hjelper ogsá bra med á sove ut. Sjólv om jeg er for det meste mye positiv i humóret sá kan jeg ogsá ha mine triste og frustrende dager. Det er sánt som kan skje noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :hug:

Takk du ogsá. :):klemmer: Ja, jeg skal nok komme meg til sengs etter at jeg har spilt noen spill. Det hjelper ogsá bra med á sove ut. Sjólv om jeg er for det meste mye positiv i humóret sá kan jeg ogsá ha mine triste og frustrende dager. Det er sánt som kan skje noen ganger...

Du er vel bare et menneske du og? (Selv om vi av og til glemmer oss og forveksler deg med en penguin?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Du er vel bare et menneske du og? (Selv om vi av og til glemmer oss og forveksler deg med en penguin?)

Hvem vet? Kan godt hende at jeg er en pingvin bak tastaturet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...