fullførsetningen Skrevet 19. januar 2015 #1501 Del Skrevet 19. januar 2015 Kommer ikke på noen grunn til at jeg kjenner meg trist i dag, men i går ante jeg et snev av tristhet (eller tomhet?) når jeg tenkte på de på Svalbard som har det mørkt hele dagen, og ikke får se solen før omtrent midt i februar. Og det selv om jeg ikke kjenner noen som er der oppe akkurat nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1502 Del Skrevet 19. januar 2015 Sunflower KOM TILBAKE!Anonymous poster hash: 76201...871 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. januar 2015 #1503 Del Skrevet 19. januar 2015 Her er en klem til deg Julia Lawless! Ønsker deg samtidig en riktig god dag! Tusen takk, Julia. Stor klem tilbake. Tusen takk for omtanken, blir helt rørt av dere fine mennesker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 21. januar 2015 #1504 Del Skrevet 21. januar 2015 Fordi folk sier at de ikke er i humør for å være sosiale. De orker ikke å prate eller henge, vil bare være alene, sier de. Men så legger de ut statuser og bilder på FB hvor man ser at de både prater og henger med andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #1505 Del Skrevet 21. januar 2015 Fordi folk sier at de ikke er i humør for å være sosiale. De orker ikke å prate eller henge, vil bare være alene, sier de. Men så legger de ut statuser og bilder på FB hvor man ser at de både prater og henger med andre Jeg henger bare på strikkepinnene, den eneste tråden jeg gidder å spinne noe ut av nå.Anonymous poster hash: 76201...871 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #1506 Del Skrevet 24. januar 2015 Er trist i dag fordi den sinnsykt idiotiske kroniske sykdommen min har bestemt seg for å si kraftig ifra at den er her i dag Har såååå vondt i heeele kroppen Anonymous poster hash: 243f7...1da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 24. januar 2015 #1507 Del Skrevet 24. januar 2015 Fordi en jeg anså som en virkelig god venn har skuffet meg veldig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. januar 2015 #1508 Del Skrevet 24. januar 2015 Fordi folk sier at de ikke er i humør for å være sosiale. De orker ikke å prate eller henge, vil bare være alene, sier de. Men så legger de ut statuser og bilder på FB hvor man ser at de både prater og henger med andre Så frekt av dem, hvorfor skulle dem ikke ville henge sammen med deg? Du er jo dogtastic 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 24. januar 2015 #1509 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg henger bare på strikkepinnene, den eneste tråden jeg gidder å spinne noe ut av nå.Anonymous poster hash: 76201...871 Så frekt av dem, hvorfor skulle dem ikke ville henge sammen med deg? Du er jo dogtastic 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. januar 2015 #1510 Del Skrevet 24. januar 2015 Fordi jeg ikke ble invitert i bursdag, når alle de andre ble det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. januar 2015 #1511 Del Skrevet 24. januar 2015 Fordi jeg ikke ble invitert i bursdag, når alle de andre ble det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 24. januar 2015 #1512 Del Skrevet 24. januar 2015 Bare fordi at. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. januar 2015 #1513 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) skulle ønske jeg hadde flere venner venner som jeg kunne funnet på sprell med artige sprell av den typen som man kanskje ser på Fail Army og sånn eller i alle fall venner som inviterte meg litt flere ganger enn det de jeg har gjør Joda, jeg har venner. Men bare to. Og jeg skulle gjerne funnet på litt mer sprell i hverdagen og de dagene som ikke er hverdager også. *Antall venner jeg har kommer selvsagt an på hvordan man definerer venner. Men utenom min søster som jeg deler blodsbånd med, så er det to personer som jeg kaller mine venner som er de som har mest "rett" på den "tittelen" fra meg. Endret 24. januar 2015 av Spirrevirrevipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. januar 2015 #1514 Del Skrevet 24. januar 2015 skulle ønske jeg hadde flere venner venner som jeg kunne funnet på sprell med artige sprell av den typen som man kanskje ser på Fail Army og sånn eller i alle fall venner som inviterte meg litt flere ganger enn det de jeg har gjør Joda, jeg har venner. Men bare to. Og jeg skulle gjerne funnet på litt mer sprell i hverdagen og de dagene som ikke er hverdager også. *Antall venner jeg har kommer selvsagt an på hvordan man definerer venner. Men utenom min søster som jeg deler blodsbånd med, så er det to personer som jeg kaller mine venner som er de som har mest "rett" på den "tittelen" fra meg. Wow føles ut som jeg leser noe jeg selv har skrevet O: Jeg har bare 4 venner og 2 av dem har jeg ikke hengt med på flere år og den andre ser jeg aldri. Lillesøstra mi er vennen min, ikke at det er noe negativt men siden hun er 12 og jeg 23 blir det ikke det samme ): Har sett at fail army går på tv nå for tiden, hva handler den om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. januar 2015 #1515 Del Skrevet 24. januar 2015 Wow føles ut som jeg leser noe jeg selv har skrevet O: Jeg har bare 4 venner og 2 av dem har jeg ikke hengt med på flere år og den andre ser jeg aldri. Lillesøstra mi er vennen min, ikke at det er noe negativt men siden hun er 12 og jeg 23 blir det ikke det samme ): Har sett at fail army går på tv nå for tiden, hva handler den om? Fail Army er omtrent sånn som Americas Funniest Homevideos, bare uten han teite programlederen de har der. Også uten publikumet. Med andre ord består det av morsomme videoer folk har laget hjemme. Som regel består videoene av ting folk har tabbet seg ut med, men det blir som regel ganske morsomt når man får se det på video (programmet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. januar 2015 #1516 Del Skrevet 25. januar 2015 Fordi vinteren er så lang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar 2015 Forfatter #1517 Del Skrevet 26. januar 2015 Ble trist av å lese om et dødsfall i avisa. Demis Roussos er død, bare 68 år gammel. Jeg likte stemmen og stilen hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 26. januar 2015 #1518 Del Skrevet 26. januar 2015 skulle ønske jeg hadde flere venner venner som jeg kunne funnet på sprell med artige sprell av den typen som man kanskje ser på Fail Army og sånn eller i alle fall venner som inviterte meg litt flere ganger enn det de jeg har gjør Joda, jeg har venner. Men bare to. Og jeg skulle gjerne funnet på litt mer sprell i hverdagen og de dagene som ikke er hverdager også. *Antall venner jeg har kommer selvsagt an på hvordan man definerer venner. Men utenom min søster som jeg deler blodsbånd med, så er det to personer som jeg kaller mine venner som er de som har mest "rett" på den "tittelen" fra meg. Samme her. Går på skole men de i klassen min har jo allerede sine bestevenner og har ikke spesiell interesse på å få nye, så er egentlig helt alene bortsett fra samboeren min ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1519 Del Skrevet 26. januar 2015 Fordi jeg ikke ble invitert i bursdag, når alle de andre ble det. Kanårsaken være at navnet ditt EryMax er prikk likt navnet på en antibiotikakur og folk er redd du har noe veldig smittsomt?Anonymous poster hash: 76201...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1520 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg er forferdelig trist idag fordi: En dag som begynte godt ble brått kjiip da lederen i avd. kom å ga meg en overhøvling i kollegaers påhør, for noe jeg ikke var skyld i. Og som jeg heller ikke visste om at var skjedd. I samme åndedrag tok h*n med en feil jeg hadde gjort- en ganske alvorlig feil, men som jeg ikke var blitt opplært i å hindre. Da jeg kom hjem var jeg lei, tøtt og sliten. Ville bare sette meg ned 5 minutt før jeg startet med hjemmeoppgavene. Tenåringen min var på krigsstien og jeg fikk en tirade av sure oppgulp. Anonymous poster hash: 47436...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå