Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner meg veldig trist i dag siden min siste angora kanin ble solgt i dag. Hadde virkelig ikke lyst til å selge noen av dem, men allergien virkelig hadde gått hardt utover helsa, og jeg ble bare sykere og sykere for hver dag som gikk. Jeg var, og fortsatt, er veldig, veldig glad i de kaninene, men jeg så ikke noen annen løsning enn å gi dem et nytt hjem. Det var trist å komme hjem igjen til et tomt hus og vite at jeg ikke kan ha de skjønne skapningene igjen noen gang med mindre noen glupinger finner opp en vaksine for allergi... Et lyspunkt er det at det virket som de nye eierne var godt folk, så det gjør det litt lettere å slippe taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig trist i dag siden min siste angora kanin ble solgt i dag. Hadde virkelig ikke lyst til å selge noen av dem, men allergien virkelig hadde gått hardt utover helsa, og jeg ble bare sykere og sykere for hver dag som gikk. Jeg var, og fortsatt, er veldig, veldig glad i de kaninene, men jeg så ikke noen annen løsning enn å gi dem et nytt hjem. Det var trist å komme hjem igjen til et tomt hus og vite at jeg ikke kan ha de skjønne skapningene igjen noen gang med mindre noen glupinger finner opp en vaksine for allergi... Et lyspunkt er det at det virket som de nye eierne var godt folk, så det gjør det litt lettere å slippe taket.

Det der er så vondt!! Jeg kan ikke se for meg hvordan det ville vært å måtte gi fra meg mine dyr, men jeg har tenkt igjennom problematikken flere ganger - hva om man blir allergisk! Æsj.. føler sånn med deg. Jeg håper du har god kontakt med de som tok over kaninene for deg, slik at de kan oppdatere deg og gi deg innsikt i hvor godt de får det fremover.

Stor klem til deg :hug:

Jeg er alltid trist, jeg... Har en alvorlig depresjon da, så hver dag er en kamp om livet.

Vondt å høre :/ Håper du ha gode mennesker rundt deg som bidrar til å gjøre hverdagen litt enklere :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaniner er fantastiske :blomst:

Føler med deg :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

fordi ungen har kasta opp to ganger i dag og har hatt feber siden i går. Høy feber, så vi har måttet gi han febernedsettende tre-fire ganger. To oppkast utgir dessuten svært mye skittentøy og gulv vi må vaske. Lei av å måtte veie opp mot hverandre hvilke klesplagg jeg bør vaske først i forhold til nytteverdi på plagget versus mengde oppkast det har på seg. Og nå må jeg ut å kaste søppel. BLÆH!!!!!!!!!!!!!!! Og mannen er ikke i toppform heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er så vondt!! Jeg kan ikke se for meg hvordan det ville vært å måtte gi fra meg mine dyr, men jeg har tenkt igjennom problematikken flere ganger - hva om man blir allergisk! Æsj.. føler sånn med deg. Jeg håper du har god kontakt med de som tok over kaninene for deg, slik at de kan oppdatere deg og gi deg innsikt i hvor godt de får det fremover.

Stor klem til deg :hug:

Dessverre så har jeg ikke det, så jeg vil mest sannsynlig ikke få så mange oppdateringer og innsyn i hvordan de har det senere. Takk for klemmen, det varmer. :smilyblomst:

Kaniner er fantastiske :blomst:

Føler med deg :hug:

Ja, de er helt fantastiske. Større kjælegriser skal en se lenge etter. Takk for medfølelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er alltid trist, jeg... Har en alvorlig depresjon da, så hver dag er en kamp om livet.

Hold ut, det blir bedre :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er trist fordi helgen er over, ikke har jeg fått gjort noe gøy heller..har for det meste ventet på at strømmen skulle komme tilbake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Gir deg ogsá en klem! :klemmer:

Má vaere hardt á gi slipp pá husdyr som du har blitt sá glad i. Fóler med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Fortsett á vaere sterk, á ta inn de gode stundene i livet ditt. Det er oftest de smá gledene i livet som gir stórst glede. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Og jeg er trist fordi helgen er over, ikke har jeg fått gjort noe gøy heller..har for det meste ventet på at strømmen skulle komme tilbake :(

Kjenner til fólelsen. Akkurat dagen som Nyttárs kvelden var sá virket ikke data'en, sá da ble det en roligere kveld for oss. Var egentlig litt kjipt fordi vi skulle ha likt á se pá en film i lópet av denne kvelden. Men ja, ja... Sánt skjer nár du ikke helt forventer det sjólv.

Her: :klem: Og det vil alltid komme en ny helg med nye muligheter for at du kan gjóre noe mer góy igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

fordi ungen har kasta opp to ganger i dag og har hatt feber siden i går. Høy feber, så vi har måttet gi han febernedsettende tre-fire ganger. To oppkast utgir dessuten svært mye skittentøy og gulv vi må vaske. Lei av å måtte veie opp mot hverandre hvilke klesplagg jeg bør vaske først i forhold til nytteverdi på plagget versus mengde oppkast det har på seg. Og nå må jeg ut å kaste søppel. BLÆH!!!!!!!!!!!!!!! Og mannen er ikke i toppform heller.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er såååå UFATTELIG lei av å være syk.

Vært syk siden tidlig desember og fortsatt tett som ei potte i nesa, og feberen kommer og går..

Og ikke får jeg lov å bruke otrivin lenger, og saltvann er en vits. Like tett, men renner som en foss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg syns livet er kjedelig, hva er meningen med livet? Jeg tror at meningen er at man skal dø slik at nye mennesker kan komme inn i verden, slik er livs syklusen så jeg er bare en art som venter på å bli gammel og dø slik andre kan komme inn i verden, bli gammel og gjøre det samme /:

Besto Eksamen, men ikke fornøyd!!!

Går du på skole?

Ingen ting går min vei for tiden.

Håper det blir bedre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Fordi jeg har så mange ting på hjertet og ingen jeg klarer å si det til. Det er ikke noe alvorlig, bare tanker jeg skulle ha luftet, tips jeg skulle ha spurt om, innrømmelser jeg skulle ha kommet med. Jeg har kjempegode venner som jeg kan si alt til hvis jeg vil, men jeg er dessverre ikke så flink til å snakke om hvordan jeg har det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Fordi jeg har så mange ting på hjertet og ingen jeg klarer å si det til. Det er ikke noe alvorlig, bare tanker jeg skulle ha luftet, tips jeg skulle ha spurt om, innrømmelser jeg skulle ha kommet med. Jeg har kjempegode venner som jeg kan si alt til hvis jeg vil, men jeg er dessverre ikke så flink til å snakke om hvordan jeg har det.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SunflowerPenguin

Fordi jeg er såååå UFATTELIG lei av å være syk.

Vært syk siden tidlig desember og fortsatt tett som ei potte i nesa, og feberen kommer og går..

Og ikke får jeg lov å bruke otrivin lenger, og saltvann er en vits. Like tett, men renner som en foss.

Sá, sá.... Du vil nok bli bedre. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Fordi jeg syns livet er kjedelig, hva er meningen med livet? Jeg tror at meningen er at man skal dø slik at nye mennesker kan komme inn i verden, slik er livs syklusen så jeg er bare en art som venter på å bli gammel og dø slik andre kan komme inn i verden, bli gammel og gjøre det samme /:

Livet kan vaere tóft til tider. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg har vaert skikkelig trist siden igár, fóler meg fortsatt like nedstemt ná, ogsá har jeg skikkelig hodepine i tillegg... Ikke helt min dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...