Chizue Skrevet 2. januar 2015 #1421 Del Skrevet 2. januar 2015 Våknet med vondt i korsryggen...Tror jeg blir liggende på gulvet mesteparten av dagen idag, forhåpentligvis klarer jeg å få til ett lite "knekk" å få ting ting å falle på plass igjen >.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. januar 2015 #1422 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg har lagt på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1423 Del Skrevet 4. januar 2015 Akkurat nå fikk jeg lyst til å titte innom på et nettsted som det er lenge siden jeg har vært, men jeg er ikke i stand til å huske navn og passord. Hvorfor i huleste har jeg hatt så mange forskjellige i årenes løp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 4. januar 2015 #1424 Del Skrevet 4. januar 2015 Snart skolestart..gruer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #1425 Del Skrevet 4. januar 2015 Fordi jeg har bursdag idag og siden jeg ikke har noen venner er jeg helt alene. Anonymous poster hash: 9a044...f94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1426 Del Skrevet 4. januar 2015 Gratulerer med dagen! Du er ikke alene når du er her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 4. januar 2015 #1427 Del Skrevet 4. januar 2015 Akkurat nå fikk jeg lyst til å titte innom på et nettsted som det er lenge siden jeg har vært, men jeg er ikke i stand til å huske navn og passord. Hvorfor i huleste har jeg hatt så mange forskjellige i årenes løp. Har du kommet inn? Er det ikke bare å klikke på "glemt brukernavn/passord"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. januar 2015 #1428 Del Skrevet 4. januar 2015 Fordi jeg har bursdag idag og siden jeg ikke har noen venner er jeg helt alene. Anonymous poster hash: 9a044...f94 Gratulerer så mye med dagen Håper du har fått minst en eller annen positiv opplevelse i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1429 Del Skrevet 4. januar 2015 Har du kommet inn? Er det ikke bare å klikke på "glemt brukernavn/passord"? ...nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. januar 2015 #1430 Del Skrevet 5. januar 2015 ...nei... Ikke? Da kan man jo få tilsendt nytt passord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #1431 Del Skrevet 6. januar 2015 livet er så urettferdig noen ganger, jævlig urettferdig!Anonymous poster hash: a6cff...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 6. januar 2015 #1432 Del Skrevet 6. januar 2015 livet er så urettferdig noen ganger, jævlig urettferdig!Anonymous poster hash: a6cff...b73 Den skulle ikke være anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. januar 2015 #1433 Del Skrevet 6. januar 2015 Den skulle ikke være anonym. Hei, hvordan går det med voffsen? Halter han enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 6. januar 2015 #1434 Del Skrevet 6. januar 2015 Hei, hvordan går det med voffsen? Halter han enda? Heisann. Ja, det gjør han Har fått medisin han går på, så det er litt opp og ned. Må mest sannsynlig gå på medisin så lenge han lever og må slutte med lange turer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. januar 2015 #1435 Del Skrevet 6. januar 2015 Heisann. Ja, det gjør han Har fått medisin han går på, så det er litt opp og ned. Må mest sannsynlig gå på medisin så lenge han lever og må slutte med lange turer. Hæææææ? men hvor gammel er han? Jeg ville undersøkt litt mer rundt dette. Om han har vondt da han hopper. Om han glemmer seg og ikke halter, om han skjuler (gjemmer) benet da han er i nærheten av andre hunder. Har du forsøkt akkupunktur? Nå høres dette sikkert rart ut, men det kan hjelpe...! http://www.drammendyreklinikk.no/tjenester-og-behandlinger/akupunktur-p%C3%A5-hund-og-katt Verdt en Telefon iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 6. januar 2015 #1436 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg har lagt på meg Samme her. Den faens julematen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 6. januar 2015 #1437 Del Skrevet 6. januar 2015 Ingen ting går min vei for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. januar 2015 #1438 Del Skrevet 6. januar 2015 Besto Eksamen, men ikke fornøyd!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 7. januar 2015 #1439 Del Skrevet 7. januar 2015 Fordi jeg husket nettopp at det var en julegave jeg aldri fikk levert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #1440 Del Skrevet 7. januar 2015 Fordi jeg husket nettopp at det var en julegave jeg aldri fikk levert. Du kan fortsatt gi den ná. Bedre seint enn aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå