Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08

Så leit å lese! Håper du har noen som kan gi deg hjelp og støtte. :klem:

Jeg sliter selv med en langvarig depresjon. Det går litt opp og ned, men den er der i bakgrunnen hele tida.

Det er helt jævlig. Alt er så tungt og trist. Som du sier er det litt svingninger, noen perioder går lettere enn andre, men depresjonen er der som en skygge i bakgrunnen. Leit å lese at du også har det tøft om dagen, du har min dypeste medfølelse, jeg forstår deg veldig godt.

Driver med en lagidrett, den er på en måte et av lyspunktene i en ellers så grå hverdag. Alt trykker på, i mange tilfeller føler jeg meg så fortapt, tom og hjelpesløs. En indre uro og spenning preger meg veldig. Prøver å komme tilbake, men det er ikke lett. Føler at jeg kjemper en kamp alene til tider, selv om jeg får litt respons av familie og bekjente.

I slike stunder hadde jeg blitt sjeleglad hvis jeg hadde hatt f.eks ei dame, som virkelig tok rundt meg av ren kjærlighet og sa "Dette skal gå bra, jeg har troen på deg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bandit

Det er helt jævlig. Alt er så tungt og trist. Som du sier er det litt svingninger, noen perioder går lettere enn andre, men depresjonen er der som en skygge i bakgrunnen. Leit å lese at du også har det tøft om dagen, du har min dypeste medfølelse, jeg forstår deg veldig godt.

Driver med en lagidrett, den er på en måte et av lyspunktene i en ellers så grå hverdag. Alt trykker på, i mange tilfeller føler jeg meg så fortapt, tom og hjelpesløs. En indre uro og spenning preger meg veldig. Prøver å komme tilbake, men det er ikke lett. Føler at jeg kjemper en kamp alene til tider, selv om jeg får litt respons av familie og bekjente.

I slike stunder hadde jeg blitt sjeleglad hvis jeg hadde hatt f.eks ei dame, som virkelig tok rundt meg av ren kjærlighet og sa "Dette skal gå bra, jeg har troen på deg."

Føler for litt man-love her, bud. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Føler for litt man-love her, bud. :klemmer:

Tusen takk for medfølelsen, Bud. Det setter jeg virkelig pris på. Digger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Tusen takk for medfølelsen, Bud. Det setter jeg virkelig pris på. Digger deg.

Her er en sang fra meg og Bandit til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg føler at jeg ikke har noe å leve for. Det kjennes som om hele verden er imot meg og jeg blir kvalm og sinna hver gang jeg ser meg i speilet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

.... Fordi jeg har sett og snakket alt for lite med kjæresten min siden jul, noe som gjør at følelsene forsvinner :( Og det har jeg absolutt ikke lyst til skal skje, fordi han er verdens flotteste person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jeg føler at jeg ikke har noe å leve for. Det kjennes som om hele verden er imot meg og jeg blir kvalm og sinna hver gang jeg ser meg i speilet :sukk:

Det er mange som er glad i deg, Hikken. Tenk på at det DU ser i speilet, ikke er det VI ser. Du er ei flott jente som fortjener all lykke her i livet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Fortsatt trist etter jeg ble dumpa. Ser veldig svart på framtiden og føles ikke som noe har noe mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt trist etter jeg ble dumpa. Ser veldig svart på framtiden og føles ikke som noe har noe mening.

Å bli dumpa er en helt forjævli følelse. Håper det går bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi naboen min har sprayet ned leiligheten sin med tidenes verste parfyme, og det siver inn til meg. Det har gitt meg migrene, og nå er jeg så uvel og svak at jeg knapt kan løfte tekoppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LineaAlba

Fordi katten min er død. Er i en stresset periode, dagene går litt tungt for tiden. Føler i tillegg at kjæresten min ikke helt forstår meg, og at vi kanskje ikke passer sammen. Så døde min beste venn og største fan i verden, som alltid muntret meg opp :( Kan nesten ikke se skjermen gjennom de hovne øyelokkene mine.

Faen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg vil ha meg en jobb! Men hvordan skal man få det når 8 timer er alt jeg kan jobbe før man mister dagpengene. Helt høl i hue at man straffes for at man gikk på skole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Errata

Fordi de nærmeste vennene mine er på hyttetur i påske, noe jeg måtte stå over i år fordi jeg har en stor oppgave som skal inn, og heller ikke har råd til å ta med fri fra deltidjobben min. I tillegg er kjæresten hos foreldrene sine, og i stedenfor å bruke alene hjemme-tiden til å være verdens flinkeste student har jeg bare lyst å finne noen å komme meg opp på et fjell i solen med.

Det kjedeligste er jo at jeg ikke kan klandre noen andre for dette, jeg har selv satt meg i en situasjon der jeg er avhengig av en deltidsjobb som såvidt strekker til, samtidig som jeg egentlig skulle vært ferdigutdannet nå. *SUTRE*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...