Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Amantha skrev (6 timer siden):

Jeg skulle ønske jeg hadde inntekt, men ingen vil visst ha meg…

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tung dag!! 😔 Litt for mange nyheter på kort tid som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med….. 

• Hjerte 4
Skrevet
Amantha skrev (9 timer siden):

Jeg skulle ønske jeg hadde inntekt, men ingen vil visst ha meg…

♥️

MissStiles skrev (3 minutter siden):

Tung dag!! 😔 Litt for mange nyheter på kort tid som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med….. 

♥️

• Hjerte 3
Skrevet
MissStiles skrev (1 time siden):

• Hjerte 3
Skrevet

At Arill Riise slutter i TV 2, blir aldri det samme uten han :( 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Å høre at Åge Hareide har fått hjernekreft.

Samme årgang som min mor og jeg frykter for at helsen hennes også plutselig kan forverres..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er egentlig litt teit men, jeg har spilt et spill på padden og der ble jeg kjent med flere. Et ulvespill med Alpha og packmembers. Var god venn med Alpha og var hans nr 2 til å ta over hvis noe skjedde med ham.
Dessverre brukte jeg grøsselig mye penger og fant ut at det bare ikke lenger gikk, så i dag avsluttet jeg kontoen. Ikke bare penger men jeg ble bare så LEI av alt. 
Det er trist, for jeg vet de andre vil bli lei seg 😞💔

Endret av Amantha
  • Hjerte 2
Skrevet
Amantha skrev (3 timer siden):

Det er egentlig litt teit men, jeg har spilt et spill på padden og der ble jeg kjent med flere. Et ulvespill med Alpha og packmembers. Var god venn med Alpha og var hans nr 2 til å ta over hvis noe skjedde med ham.
Dessverre brukte jeg grøsselig mye penger og fant ut at det bare ikke lenger gikk, så i dag avsluttet jeg kontoen. Ikke bare penger men jeg ble bare så LEI av alt. 
Det er trist, for jeg vet de andre vil bli lei seg 😞💔

Skrevet (endret)

Krigen i Ukraina som aldri virker til å ta slutt :(

Endret av Cid
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har hatt mine tanker og etter hvert mistanker om at sykdom hadde gått over til noe verre, så i går fikk jeg nyheten om død i omgangskretsen. Jeg har tenkt mye i dag. Gjenopplevd minner om hyggelige tider. Vet at alt i alt kunne det ikke gå noen annen vei og er glad for at vedkommende har det bedre der h*n befinner seg nå. Det var et hyggelig bekjentskap. r.i.p. :sukk::levendelys: 

• Hjerte 4
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Jeg har hatt mine tanker og etter hvert mistanker om at sykdom hadde gått over til noe verre, så i går fikk jeg nyheten om død i omgangskretsen. Jeg har tenkt mye i dag. Gjenopplevd minner om hyggelige tider. Vet at alt i alt kunne det ikke gå noen annen vei og er glad for at vedkommende har det bedre der h*n befinner seg nå. Det var et hyggelig bekjentskap. r.i.p. :sukk::levendelys: 

:klem: 

• Hjerte 2
Skrevet

Takk, snille Cid. :) 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

😢❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Takk, alle tre.  :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Takk, alle tre.  :sukk: 

:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg kjenner meg trist fordi det er så ufattelig mye uro over alt i vårt samfunn. Nedagtivitet. Voldsomhet. Trusler om større problemer, ledet an av mange herrer i blå dresser, hvite skjorter og røde slips. Har de virkeig ikke annet i seg enn krig og drap og elendighet, for de vil ha det de vil ha...? Jeg tviler på at dette går bra... :sukk: ...og er trist på vegne av alle som i dette øyeblikk lider alle steder på denne jord. Det kunne ha vært ordnet og jorden var god å bo på...men menneskene kommer i veien for fred og fordragelighet. 

Dette store som kommer susende mot oss utenfra; skjer det noe den nittende mon tro? Uvisshet er kaos det også. 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg kjenner meg trist fordi det er så ufattelig mye uro over alt i vårt samfunn. Nedagtivitet. Voldsomhet. Trusler om større problemer, ledet an av mange herrer i blå dresser, hvite skjorter og røde slips. Har de virkeig ikke annet i seg enn krig og drap og elendighet, for de vil ha det de vil ha...? Jeg tviler på at dette går bra... :sukk: ...og er trist på vegne av alle som i dette øyeblikk lider alle steder på denne jord. Det kunne ha vært ordnet og jorden var god å bo på...men menneskene kommer i veien for fred og fordragelighet. 

Dette store som kommer susende mot oss utenfra; skjer det noe den nittende mon tro? Uvisshet er kaos det også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...