Hoppetaujenta Skrevet 13. november Forfatter #7001 Skrevet 13. november Cid skrev (På 6.11.2025 den 8.12): Hva mener du med det? Så en animasjon av ubåten som hadde folk i seg og som imploderte. 1
Cid Skrevet 13. november #7002 Skrevet 13. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Så en animasjon av ubåten som hadde folk i seg og som imploderte. Mener du et 2D animert klipp? 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. november Forfatter #7003 Skrevet 13. november Cid skrev (1 minutt siden): Mener du et 2D animert klipp? Det er meget mulig at jeg mener det? Det er natt og jeg vet ikke stort... 1
Cid Skrevet 13. november #7004 Skrevet 13. november (endret) Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Det er meget mulig at jeg mener det? Det er natt og jeg vet ikke stort... Hørt om Byford Dolphin-ulykken? Endret 13. november av Cid 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. november Forfatter #7005 Skrevet 13. november Det høres kjent ut selv om jeg ikke direkte kan huske det? 1
Cid Skrevet 13. november #7006 Skrevet 13. november Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det høres kjent ut selv om jeg ikke direkte kan huske det? https://no.wikipedia.org/wiki/Byford_Dolphin-ulykken_i_1983 De inne der imploderte umiddelbart 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. november Forfatter #7007 Skrevet 13. november Cid skrev (1 time siden): https://no.wikipedia.org/wiki/Byford_Dolphin-ulykken_i_1983 De inne der imploderte umiddelbart Huff...for en forferdelig måte å ende sine liv på. Håper det gikk lynraskt så de ikke merket noe. 😢 1
Nowayback Skrevet 13. november #7008 Skrevet 13. november Pga tankekjør etter en særs dårlig dag. Skal opp om 6 timer, og får ikke sove. Farvel fredag, hallo migreneanfall. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #7009 Skrevet 14. november Nowayback skrev (4 timer siden): Pga tankekjør etter en særs dårlig dag. Skal opp om 6 timer, og får ikke sove. Farvel fredag, hallo migreneanfall.
Frøkenfryden Skrevet 16. november #7010 Skrevet 16. november Har bare lyst til å kunne dra og svømme når jeg ønsker det. Ville vært så bra for helsa og humør. Men er for folksomt til at det er trygt for min skjøre kropp. Kræsjer jeg med noen vil jeg så lett skades. Må holde meg til nøye utvalgte tider i uka som passer moderat bra. Men nå er det litt for fullt da også😞 Sykeste er at jeg bor 200 m fra et basseng. Men det kan ikke brukes av andre enn spesielt utvalgte😞 4
Ciaran og Ciara Skrevet 16. november #7011 Skrevet 16. november Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Har bare lyst til å kunne dra og svømme når jeg ønsker det. Ville vært så bra for helsa og humør. Men er for folksomt til at det er trygt for min skjøre kropp. Kræsjer jeg med noen vil jeg så lett skades. Må holde meg til nøye utvalgte tider i uka som passer moderat bra. Men nå er det litt for fullt da også😞 Sykeste er at jeg bor 200 m fra et basseng. Men det kan ikke brukes av andre enn spesielt utvalgte😞 1
Titania Skrevet 17. november #7012 Skrevet 17. november I dag er det 6 år siden jeg fant farmor død. Fy satan som jeg savner henne! 💔 5
Cid Skrevet 17. november #7013 Skrevet 17. november Titania skrev (10 minutter siden): I dag er det 6 år siden jeg fant farmor død. Fy satan som jeg savner henne! 💔 💗 1
Cid Skrevet 18. november #7014 Skrevet 18. november Minner meg på at jeg glemte å tenke på morfar den 10 november da det var 19 år siden han omkom, kan ikke fatte at jeg glemte datoen 2
Natttåke Skrevet 18. november #7015 Skrevet 18. november Fordi jeg rett og slett føler meg litt håpøls og sausa og forkjøla 2
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november #7016 Skrevet 18. november Natttåke skrev (3 timer siden): Fordi jeg rett og slett føler meg litt håpøls og sausa og forkjøla
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november #7017 Skrevet 18. november Cid skrev (3 timer siden): Minner meg på at jeg glemte å tenke på morfar den 10 november da det var 19 år siden han omkom, kan ikke fatte at jeg glemte datoen
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november #7018 Skrevet 18. november Titania skrev (3 timer siden): I dag er det 6 år siden jeg fant farmor død. Fy satan som jeg savner henne! 💔
Kryneren Skrevet 18. november #7019 Skrevet 18. november Natttåke skrev (6 timer siden): Fordi jeg rett og slett føler meg litt håpøls og sausa og forkjøla God bedring! Det er lov å ta seg inn litt, du trenger ikke fikse så mye.💕 1
Amantha Skrevet 18. november #7020 Skrevet 18. november Jeg skulle ønske jeg hadde inntekt, men ingen vil visst ha meg… 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå