Cid Skrevet 2. september #6901 Skrevet 2. september Kryneren skrev (1 time siden): Ååå, det var trist å høre. Livet er sannelig ikke enkelt bestandig. Gode tanker til deg. 🙏 Alt bra for meg heldigvis men takk 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. september #6902 Skrevet 2. september Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg har lest dødsannonser igjen... 😢 Så mange "yngre folk" som seiler videre. Noen helt unge. Noen for egen hånd i alle aldre. Livet er ikke av de letteste tingene...håper den andre siden gir fred og hvile.
Kryneren Skrevet 2. september #6903 Skrevet 2. september Cid skrev (11 timer siden): Alt bra for meg heldigvis men takk Da svarte jeg på feil sted. Tenkte på missStiles 3
Cid Skrevet 2. september #6904 Skrevet 2. september Kryneren skrev (15 minutter siden): Da svarte jeg på feil sted. Tenkte på missStiles Ønsker henne bedre tider fremover 2
Kryneren Skrevet 2. september #6905 Skrevet 2. september Cid skrev (2 timer siden): Ønsker henne bedre tider fremover Ja det gjør vi💕 3
Nowayback Skrevet 3. september #6906 Skrevet 3. september Har hatt vondt i hodet fra morgenen av til nå i kveld😔 Hverken paracet x3 eller ibux x 2 har hjulpet.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #6907 Skrevet 3. september Nowayback skrev (1 minutt siden): Har hatt vondt i hodet fra morgenen av til nå i kveld😔 Hverken paracet x3 eller ibux x 2 har hjulpet.
MissStiles Skrevet 4. september #6908 Skrevet 4. september Kryneren skrev (På 2.9.2025 den 20.34): Da svarte jeg på feil sted. Tenkte på missStiles Cid skrev (På 2.9.2025 den 20.50): Ønsker henne bedre tider fremover Kryneren skrev (På 2.9.2025 den 23.32): Ja det gjør vi💕 Takk ❤️ Det går litt bedre nå. Den dårlige nyheten er der men foreløpig får jeg ikke gjort så mye med den. Forhåpentligvis får jeg vite mer om 1-2 uker også får vi se. 2
Kryneren Skrevet 4. september #6909 Skrevet 4. september MissStiles skrev (1 time siden): Takk ❤️ Det går litt bedre nå. Den dårlige nyheten er der men foreløpig får jeg ikke gjort så mye med den. Forhåpentligvis får jeg vite mer om 1-2 uker også får vi se. Lykke til!🫰 2
Titania Skrevet 4. september #6910 Skrevet 4. september Det merkes godt at det går mot mørkere tider. Jeg vil ha mer sommer 1
Cid Skrevet 4. september #6911 Skrevet 4. september (endret) Titania skrev (3 minutter siden): Det merkes godt at det går mot mørkere tider. Jeg vil ha mer sommer Dra til syden Endret 4. september av Cid 1
Titania Skrevet 4. september #6912 Skrevet 4. september Cid skrev (4 minutter siden): Dra til syden De fleste feriedagene for resten av året er planlagt, ikke har jeg råd, og ikke liker jeg å fly. Så det er ikke noe alternativ 1
Nowayback Skrevet 4. september #6913 Skrevet 4. september Har en helt forferdelig dag på jobb... Hva gjør jeg her? 1 1
Cid Skrevet 4. september #6914 Skrevet 4. september Nowayback skrev (1 time siden): Har en helt forferdelig dag på jobb... Hva gjør jeg her? Er med oss her på sosial prat 1
Cid Skrevet 4. september #6915 Skrevet 4. september Titania skrev (3 timer siden): De fleste feriedagene for resten av året er planlagt, ikke har jeg råd, og ikke liker jeg å fly. Så det er ikke noe alternativ Bare et tips 😛 1
Disney Adult Skrevet 4. september #6916 Skrevet 4. september Titania skrev (3 timer siden): Det merkes godt at det går mot mørkere tider. Jeg vil ha mer sommer Samme... Ikke fornøyd med at det blir både mørkt og kaldt 🫤 1
jukkapalme Skrevet 4. september #6917 Skrevet 4. september Fordi foten min aldri blir bra Brakk ankelen svært komplisert før jul og har fortsatt store nervesmerter og andre problemer. Nå er jeg på vei til sykehuset for utredning for en 4.(!) operasjon for å fjerne metallet. Har en plate og en haug med skruer inni der. Har lenge følt at smertene er metalliske, så kanskje det er noe i det. Tenkte først at det var innbilning siden jeg vet at det er masse metall inni der. Men herregud, jeg er så nervøs! Er livredd hvite frakker. 1
Cid Skrevet 4. september #6918 Skrevet 4. september Disney Adult skrev (30 minutter siden): Samme... Ikke fornøyd med at det blir både mørkt og kaldt 🫤 Mens jeg er storfornøyd, bra man har tider for alle 1
Disney Adult Skrevet 4. september #6919 Skrevet 4. september Cid skrev (17 minutter siden): Mens jeg er storfornøyd, bra man har tider for alle Tja... Sommeren i Norge er svært kort, det er jo mørkt og kaldt 3 av 4 årstider lol 😜 1
Cid Skrevet 4. september #6920 Skrevet 4. september Disney Adult skrev (Akkurat nå): Tja... Sommeren i Norge er svært kort, det er jo mørkt og kaldt 3 av 4 årstider lol 😜 Juli føltes ut som evigheter for meg o: men dumt at andre må ha det vondt for at jeg skal ha det bra 😕 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå