Ciaran og Ciara Skrevet 14. juli #6821 Skrevet 14. juli Anki-2.0 skrev (14 minutter siden): ...fordi jeg har fått flere mindre epilepsianfall de siste dagene og et krampeanfall igjen i dag... Hadde vært flere måneder uten anfall for så å få det tilbake...Pokker, jeg føler meg mørbanket. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #6824 Skrevet 22. juli Den triste nyheten vi leste på nettet om at Ozzy Osbourne er død i dag 76 år gammel.😢😢🌹🌹💔💔 3
Cid Skrevet 22. juli #6825 Skrevet 22. juli Sharon sliter også visstnok for tiden 😕 https://www.seher.no/kjendis/jeg-ville-ikke-bli-sa-tynn/83344420 2
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #6826 Skrevet 22. juli Cid skrev (21 minutter siden): Sharon sliter også visstnok for tiden 😕 https://www.seher.no/kjendis/jeg-ville-ikke-bli-sa-tynn/83344420 Vi synes at det er trist.😢😢 1
Frøkenfryden Skrevet 24. juli #6827 Skrevet 24. juli Kroppen er ikke helt på lag om dagen. Hvilebehovet er høyere enn vanlig og det spiser opp avspaseringstimer fordi jeg går på jobb senere enn 6.45. 🥺 3
SVK Skrevet 24. juli #6828 Skrevet 24. juli Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Kroppen er ikke helt på lag om dagen. Hvilebehovet er høyere enn vanlig og det spiser opp avspaseringstimer fordi jeg går på jobb senere enn 6.45. 🥺 ♥️ 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #6829 Skrevet 24. juli Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Kroppen er ikke helt på lag om dagen. Hvilebehovet er høyere enn vanlig og det spiser opp avspaseringstimer fordi jeg går på jobb senere enn 6.45. 🥺 1
Nowayback Skrevet 30. juli #6830 Skrevet 30. juli Dagbladet.no var såpass slemme at de på forsiden viser meg et videoklipp av en hund som blir mishandlet. Hvorfor gjør de slikt? Det vrir seg helt inn til benmargen av å se slikt🥺 4 1
Frøkenfryden Skrevet 4. august #6831 Skrevet 4. august Kroppen er så sliten. Må bruke mye tid på hvile utenom jobb. Håper det letter 😔 3
jukkapalme Skrevet 4. august #6832 Skrevet 4. august Fordi jeg har hatt angstanfallet fra helvete idag. Varte i mange timer og sitter i fortsatt. Er så ufattelig utslitt, svimmel og helt skjelven 6
SVK Skrevet 4. august #6833 Skrevet 4. august Frøkenfryden skrev (59 minutter siden): Kroppen er så sliten. Må bruke mye tid på hvile utenom jobb. Håper det letter 😔 jukkapalme skrev (36 minutter siden): Fordi jeg har hatt angstanfallet fra helvete idag. Varte i mange timer og sitter i fortsatt. Er så ufattelig utslitt, svimmel og helt skjelven 2
Cid Skrevet 4. august #6835 Skrevet 4. august jukkapalme skrev (1 time siden): Fordi jeg har hatt angstanfallet fra helvete idag. Varte i mange timer og sitter i fortsatt. Er så ufattelig utslitt, svimmel og helt skjelven Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kroppen er så sliten. Må bruke mye tid på hvile utenom jobb. Håper det letter 😔 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #6836 Skrevet 5. august Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Kroppen er så sliten. Må bruke mye tid på hvile utenom jobb. Håper det letter 😔
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #6837 Skrevet 5. august jukkapalme skrev (3 timer siden): Fordi jeg har hatt angstanfallet fra helvete idag. Varte i mange timer og sitter i fortsatt. Er så ufattelig utslitt, svimmel og helt skjelven
Stacy__ Skrevet 5. august #6839 Skrevet 5. august Capazitet skrev (13 timer siden): Sommaren er slutt Høsten kommer tidlig i år … 1 1
Fame Skrevet 5. august #6840 Skrevet 5. august Jeg er 37 uker på vei og egentlig helt utslitt, men jeg prøver å ikke være det foran datteren min. Så nå når hun er en liten tur ute med besteforeldre så gråter jeg litt av utmattelse 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå