Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maia70 skrev (På 30.3.2025 den 23.14):

Jeg tror jeg har klart å ødelegge bilen min ved å glemme å fylle olje. Akkurat EU godkjent og alt, jeg kunne hatt den i to år til uten problemer :( 

Vel....liten oppdatering her. En hobbymekaniker fikk den lyse ideen å skifte oljefilter, for det hadde funket med en annen bil som spiste olje. Min begynte nemlig nylig å bruke mer, det var litt derfor den gikk tørr. Og nå etter den gikk tørr så brukte den helt sinnssykt med olje og lakk over alt, noe "alle" så som et veldig dårlig tegn. Men nå etter han skiftet oljefilter, så ser det faktisk ut som den bruker mye, mye mindre.....og filteret var fra 2004, pluss det var kjempetungt av dritt (metall) fra motoren, så det filtrerte jo ikke noen ting, noe han tror har skapt mer press på alt som heter pakninger og ventiler.

Så kanskje jeg ikke har ødelagt bilen likevel? :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den siste episoden med "Vera" og kjente meg skikkelig vemodig. :sukk: Faktisk litt verre enn det også. :( 

Hvorfor i huleste har Nrk droppet å sende de andre sesongene fullstendig?
Jeg begynner gjerne fra sesong 1 igjen jeg...men neida!!! :kjefte: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Har sett den siste episoden med "Vera" og kjente meg skikkelig vemodig. :sukk: Faktisk litt verre enn det også. :( 

Alt ligger her.

https://www.britbox.com/no/show/p053fylw

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til min effektive venn Cid! :klem2:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Takk til min effektive venn Cid! :klem2:

Bare hyggelig, hilsen den alltids hyggelige Cid :engel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/underholdning/forlater-ikke-huset-lengre/17709562/
Trist å lese hvordan hun har det :( tragisk at hun har fått så dårlig helse så tidlig i livet og kan ikke jobbe som skuespiller en gang, jeg har sett henne i mye forskjellig siden jeg var liten så jeg har hatt sansen for henne som skuespiller så lenge jeg kan huske ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

https://www.tv2.no/underholdning/forlater-ikke-huset-lengre/17709562/
Trist å lese hvordan hun har det :( tragisk at hun har fått så dårlig helse så tidlig i livet og kan ikke jobbe som skuespiller en gang, jeg har sett henne i mye forskjellig siden jeg var liten så jeg har hatt sansen for henne som skuespiller så lenge jeg kan huske ❤️

Vi synes også at det er trist.:(:(:tristblå::tristblå::nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Frøkenfryden skrev (16 minutter siden):

Jeg vet ikke helt grunnen men måttet gråte to ganger😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke helt grunnen men måttet gråte to ganger😔

Sånn kan deg være iblant 💕 varme tanker til deg 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden):

Titania skrev (10 timer siden):

:klem3:

Kryneren skrev (8 timer siden):

Sånn kan deg være iblant 💕 varme tanker til deg 

Takk. Jeg blir nok innimellom lei meg fordi jeg synes livet er så urettferdig, funksjonshemningen min gir så mange problemer praktisk også. Ikke bare helsa. Mye bekymringer. Og å jobbe fullt koster så mye krefter. Jeg kan gråte av slitenhet og fritiden min går nesten kun til hvile og trim og lage bra mat for god helse. Og jeg har en jobb der ros og det å verdsette er totalt manglende fra ledelse. Det tærer. Må sørge for min egen ros og støtte. Men prøver å jobbe med å være takknemlig for gode ting i livet tross alt. 😌

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Takk. Jeg blir nok innimellom lei meg fordi jeg synes livet er så urettferdig, funksjonshemningen min gir så mange problemer praktisk også. Ikke bare helsa. Mye bekymringer. Og å jobbe fullt koster så mye krefter. Jeg kan gråte av slitenhet og fritiden min går nesten kun til hvile og trim og lage bra mat for god helse. Og jeg har en jobb der ros og det å verdsette er totalt manglende fra ledelse. Det tærer. Må sørge for min egen ros og støtte. Men prøver å jobbe med å være takknemlig for gode ting i livet tross alt. 😌

Det å bli sett eller ikke sett kan utgjøre en stor forskjell. Det merkes.  💕

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (11 timer siden):

Det å bli sett eller ikke sett kan utgjøre en stor forskjell. Det merkes.  💕

Ja ikke sant! Takk, enig.

Prøver ta veldig vare på ros og varme ord fra pasienter og pårørende😌♥️ Og kolleger. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ja ikke sant! Takk, enig.

Prøver ta veldig vare på ros og varme ord fra pasienter og pårørende😌♥️ Og kolleger. 

Du har alltids oss på sosial prat da :klem2: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...