Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #6661 Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg kjenner at pollen overtar nese og øyne. 2
Titania Skrevet 16. april #6662 Skrevet 16. april At en av de hyggeligste kundene våre brått døde 😢 5
SVK Skrevet 16. april #6663 Skrevet 16. april Titania skrev (4 minutter siden): At en av de hyggeligste kundene våre brått døde 😢 Kondolerer. 1 1
Kryneren Skrevet 16. april #6665 Skrevet 16. april Titania skrev (2 timer siden): At en av de hyggeligste kundene våre brått døde 😢 Så trist. Kondolerer 💕 1
Cid Skrevet 16. april #6666 Skrevet 16. april Dette var veldig triste nyheter https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2025/04/14/196082927/grey-s-anatomy-stjernen-eric-dane-avslorer-als-diagnose?nr=1 Alltid likt skuespilleren siden jeg så han i Greys Anatomy, nå kommer han nok ikke til å leve til å bli 60 år en gang
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #6667 Skrevet 16. april Titania skrev (3 timer siden): At en av de hyggeligste kundene våre brått døde 😢
MissStiles Skrevet 24. april #6668 Skrevet 24. april Men får beskjed fra et familiemedlem at det er en skam at vi ungene ikke kommer på besøk. Vi burde skamme oss. Det nevnes også et par andre ting. Idag morges var jeg mest frustrert og sint fordi denne personen har jeg lite kontakt med av en grunn. Vurderte om jeg skulle bli hjemme fra jobb men inni fort at jeg trengte å være i nærheten av folk selvom jeg kanskje var i dårlig humør. Det hjalp men ikke fått snakket med noen om det. Og nå som jeg har fordøyd dette, så er jeg mest lei meg 😢 3
SVK Skrevet 24. april #6669 Skrevet 24. april MissStiles skrev (1 minutt siden): Men får beskjed fra et familiemedlem at det er en skam at vi ungene ikke kommer på besøk. Vi burde skamme oss. Det nevnes også et par andre ting. Idag morges var jeg mest frustrert og sint fordi denne personen har jeg lite kontakt med av en grunn. Vurderte om jeg skulle bli hjemme fra jobb men inni fort at jeg trengte å være i nærheten av folk selvom jeg kanskje var i dårlig humør. Det hjalp men ikke fått snakket med noen om det. Og nå som jeg har fordøyd dette, så er jeg mest lei meg 😢 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. april Forfatter #6670 Skrevet 24. april Medfølelse fra Hoppen også. ----------------------------------------------------------- ...men en helt annen ting er at jeg måtte kaste to doble middager fra et annet sted enn fjordland, for det smakte ikke godt sa min gane. Det var sure penger og middager rett ut. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #6671 Skrevet 24. april MissStiles skrev (1 time siden): Men får beskjed fra et familiemedlem at det er en skam at vi ungene ikke kommer på besøk. Vi burde skamme oss. Det nevnes også et par andre ting. Idag morges var jeg mest frustrert og sint fordi denne personen har jeg lite kontakt med av en grunn. Vurderte om jeg skulle bli hjemme fra jobb men inni fort at jeg trengte å være i nærheten av folk selvom jeg kanskje var i dårlig humør. Det hjalp men ikke fått snakket med noen om det. Og nå som jeg har fordøyd dette, så er jeg mest lei meg 😢 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #6672 Skrevet 24. april Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Medfølelse fra Hoppen også. ----------------------------------------------------------- ...men en helt annen ting er at jeg måtte kaste to doble middager fra et annet sted enn fjordland, for det smakte ikke godt sa min gane. Det var sure penger og middager rett ut. 1
Frøkenfryden Skrevet 27. april #6673 Skrevet 27. april Livet er tungt om dagen, men prøver å finne gode ting i det 4
Cid Skrevet 27. april #6674 Skrevet 27. april Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Livet er tungt om dagen, men prøver å finne gode ting i det Du har alltids oss her på sosial prat 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #6675 Skrevet 27. april Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Livet er tungt om dagen, men prøver å finne gode ting i det
Frøkenfryden Skrevet 27. april #6676 Skrevet 27. april Cid skrev (6 timer siden): Du har alltids oss her på sosial prat ☺️ 2
Frøkenfryden Skrevet 28. april #6677 Skrevet 28. april Cid skrev (16 timer siden): Du har alltids oss her på sosial prat Det er sant.. 😌 2
Hoppetaujenta Skrevet 28. april Forfatter #6678 Skrevet 28. april Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Det er sant.. 😌 Det er ingenting som er for mye her. Bruk oss. 2
Hoppetaujenta Skrevet 29. april Forfatter #6679 Skrevet 29. april Dette her: https://www.dagbladet.no/video/dyrene-svommer-for-livet/hsRbWtKg 1 1
Disney Adult Skrevet 29. april #6680 Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dette her: https://www.dagbladet.no/video/dyrene-svommer-for-livet/hsRbWtKg Stakkars små 💔 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå