Cid Skrevet 17. mars #6641 Del Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Ja, det stemmer jo, men jeg liker ikke så mye varme. Bare litt...og litt sol...eller mye skygge og kjølig. Greit med varme etter en lang periode med kulde synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars Forfatter #6642 Del Skrevet 17. mars Jeg har ikke brukt noen varmeovn i vinter i det hele tatt, så hos meg har det ikke vært så veldig kaldt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars #6643 Del Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke brukt noen varmeovn i vinter i det hele tatt, så hos meg har det ikke vært så veldig kaldt. Lucky you lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars Forfatter #6644 Del Skrevet 17. mars Cid skrev (Akkurat nå): Lucky you lol. Har du egen el-varmeovn på gulv/hengt på vegg eller varme i gulvet kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars #6645 Del Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Har du egen el-varmeovn på gulv/hengt på vegg eller varme i gulvet kanskje? Veggovn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mars Forfatter #6646 Del Skrevet 17. mars Da ønsker jeg det god varme så du slipper å fyre mye mer i år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars #6647 Del Skrevet 17. mars Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Da ønsker jeg det god varme så du slipper å fyre mye mer i år. Og at du får Borat ved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 17:16 #6648 Del Skrevet lørdag kl 17:16 Noe har skjært seg. En praktisk sak. Og jeg ble så ute av meg. Og føler jeg kommer til å være lei meg hele helga, og jeg trengte helga sånn til hvile. Og ikke til tristhet 😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:33 #6649 Del Skrevet lørdag kl 17:33 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Noe har skjært seg. En praktisk sak. Og jeg ble så ute av meg. Og føler jeg kommer til å være lei meg hele helga, og jeg trengte helga sånn til hvile. Og ikke til tristhet 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå